Sinds een tijdje krijg ik een pictogram te zien bovenop de scherm van mijn Samsung S10+. Het is een kleine rondje met een schuine streep erin, en dat betekent... Geen bereik, of teveel geen internet. Ik woon in een nieuwe wijk, Rijswijk Buiten, tussen de Bogaard en Delft, en daar heb ik vak probleem met bereik. Het vervelende is dat als ik weer naar de stad ga, het toestel hersteld zich niet. Er is dan maar een oplossing... Opnieuw starten. De vraag is natuurlijk is er een ander oplossing ervoor? En ook, waar ligt het aan? Idd de slechte bereik van de buurt? Of toch een nieuwe simkaart in zetten? (deze werd overgenomen van de vorig toestel (S8). Hopelijk niet aan de telefoon zelf, want ik heb ff geen zin om de toestel terug te sturen voor reparatie, ook valt deze onder de garantie want is nog maar een paar manden oud.
Misschien iemand anders ook dit probleem gehad? Ik zal toch langs de Vodafone winkel ff gaan voor een nieuwe simkaart, voor de zekerheid, maar ik bem bang dat ik nog (jaren) moet gaan wachten op een uitbreiding van het Vodafone dekking in Rijswijk... Niet dan?