VoorJeroen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet (wifi en 4g) meer op iphone (wel op ipad en laptop)

Hi,
Op mijn iphone (6S plus en ios 13.1.1) heb ik geen internet meer. Dus zowel geen 4G als geen wifi meer. Dit heb ik al geprobeerd:

  • wifi vergeten en opnieuw installeren (wifi doet het prima op andere apparaten)
  • netwerk herstellen
  • live.vodafone en office.vodafone
  • en natuurlijk meerdere malen rebooten

Na de update na ios 13.1 werd ie echt traag, zowel op wifi als 4g. Na update 13.1.1 helemaal niets meer.
Wat wel werkt is bellen en sms.
Vast dank voor je hulp!
Jeroen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
VoorJeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas... waar ik wel achterkwam is dat er een IOS 13 wifi bug is. En een modemrest (wifi), van minimaal 5 minuten, werkt dan inderdaad voor geupdate IOS 13 iphones en ipads
En.. de antenne van mn telefoon blijkt stuk.
https://www.igeeksblog.com/wi-fi-not-working-in-ios-13/

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi VoorJeroen,

Ik zie in je bericht al iets staan over live.vodafone. Even nog een check hierover: bij de iPhone mag je naar de Instellingen gaan - Mobiele netwerken - Opties -Mobiele data netwerk. Hier mag je invullen live.vodafone.com, gebruikersnaam: vodafone en wachtwoord: vodafone. Daarna moet je even het toestel opnieuw opstarten.
Mocht dit nog steeds niet werken, plaats je simkaart dan eens in een ander toestel. Werkt internet dan wel? Dan ligt het dus aan de instellingen van je telefoon, en kunnen we daar verder naar kijken. Werkt het nog steeds niet? Dan is er dus een probleem met de simkaart.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de bovenstaande stappen doorlopen VoorJeroen? En werkt het inmiddels weer?
VoorJeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas... waar ik wel achterkwam is dat er een IOS 13 wifi bug is. En een modemrest (wifi), van minimaal 5 minuten, werkt dan inderdaad voor geupdate IOS 13 iphones en ipads
En.. de antenne van mn telefoon blijkt stuk.
https://www.igeeksblog.com/wi-fi-not-working-in-ios-13/
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klinkt niet goed VoorJeroen!
Heb je het toestel al ter reparatie aangeboden?
VoorJeroen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
yep.. thnx.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, dan hoop ik dat je snel je toestel terug hebt VoorJeroen. Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic