boelie

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet via simkaart op Samsung galaxy tab 10.1

Sinds vrijdag is mn galaxy tab geleverd met een simkaart voor internet. Nadat ik het toestel opstart vraagt deze om een pin code
deze ingetoetst. Vervolgens lukt het me niet om internet via de simkaart te ontvangen, alleen wifi op bestaande glasvezel is mogelijk. Weet iemand een oplossing?
5 Reacties 5
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Staat de apn van je tab eigenlijk wel goed? Ik geloof dat de tabs via office.vodafone.nl gaan (Correct me als ik verkeerd zit Mods). Dit kun je aanpassen door naar...mmm google my friend say the magic words... ahh instellingen> draadloos en netwerken> mobiele netwerken> namen en toegangspunt en dan druk je op je apn.
 
Verander de apn en sla het op...en zie resultaat =P
 
Groet

WhiteWolf
boelie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas is het resultaat hetzelfde geen internet via simkaart, heb de sim even met een vodafone mobile connect apparaat met pc gekoppeld, hier maakt de simkaart alleen verbinding met umts.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm kan misschien liggen dat pakketgegevens uit staat, ga eens naar instellingen> draadloos en netwerken> mobiele netwerken> Pakketgegevens aanvinken.

Groet
 
WhiteWolf
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
boelie schreef:
Helaas is het resultaat hetzelfde geen internet via simkaart, heb de sim even met een vodafone mobile connect apparaat met pc gekoppeld, hier maakt de simkaart alleen verbinding met umts.
Het zou ook kunnen dat je per ongeluk een SIM voor voice hebt ontvangen ipv een SIM voor data. De helpdesk moet dit eenvoudig voor je na kunnen kijken en indien nodig aan kunnen passen.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties.

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic