Vonn

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet sinds gisteren in Zwijndrecht postcode 3331LX

Ik heb hier sinds gisteren geen mobiel internet wel knipperen de 3G en H+ lampjes maar totaal geen internet, ook collega's hier die vodafoon gebruiken geen internet.

Als ik verder ga dan dit postcodegebied dan doet hij het weer wel.

Graag oplossen

Groetje Yvonne
33 Reacties 33
jcfaber

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werkzaam in Wattstraat 13, hier hebben wij al bijna 1 week geen 3G ontvangs. Best erg vervelend.
Overschakelen naar 2G, dan heb je nog wel trage internet, dat is natuurlijk beter dan niks.

Hopelijk krijgen wij de 3G gauw weer terug, mis het wel :8
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welkom bij de club! Misschien kun je ook je gegevens sturen zoals wij al hebben gedaan? Overschakelen naar 2G is voor mij niet mogelijk helaas (iPhone 5S).

Groeten vanaf Wattstraat 1 😉
JeBuuren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Vodafone / Anabelle,

Is er uberhaupt al iets bekend? Ik vind het vreemd dat er al een week geen 3g beschikbaar is in deze regio en dat wij als klanten niet weten wat er aan de hand is. Een kleine update zou wel fijn zijn iig.

Mvg,

Jelle
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We hebben nog niet genoeg gegevens ontvangen om het uit te laten zoeken dus laat maar komen 🙂
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is een slechte grap mag ik hopen?

Meerdere mensen op dezelfde locatie al een week zonder een werkende internet verbinding. Klantenservice die zegt dat het aan je toestel / simkaart ligt, vervolgens lag het aan de storing in Dordrecht, maar dat bleek allemaal niet zo te zijn.

Nu zeggen dat er niet voldoende informatie is? Hoeveel mensen moeten zich nog melden voordat er iets wordt gedaan? Het moet toch niet zo moeilijk zijn om te achterhalen welke mast problemen geeft? Jullie hebben in ieder geval al 2 telefoonnummers en locatie.

Smartphone crew die ik eind vorige week sprak was verbaasd dat de klantenservice het probleem probeerde af te schuiven op het toestel / simkaart en de andere storing in Dordrecht, en beloofde direct een technisch onderzoek in gang te zetten.

Ongelofelijk dit.
JeBuuren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier sluit ik me volkomen bij aan. Binnen het bedrijf waar ik werk zijn minstens 15 aansluitingen bij Vodafone die geen van allen 3g bereik hebben. Tevens heb ik donderdag in een tweet begrepen dat er problemen bekend zijn, dus ik neem aan dit bericht niet klopt?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Nou nou, ik snap dat het geen leuk antwoord is maar wij kunnen als forum team niets escaleren met maar een paar voorbeelden die bij ons gemeld worden.

Het toeval wil dat de storing een paar minuten geleden hier intern bekend gemaakt is, nadat ik vroeg om nieuwe voorbeelden. We zullen hem zo op het storingenboard plaatsen.
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie geven als oplossing aan: switchen naar 2G of 4G.

2G is voor mij niet mogelijk (iPhone 5S) maar 4G dus wel. Probleem: geen 4G dekking op 3335 LV, volgens de dekkingskaart zou hier wel 4G dekking moeten zijn.

Net even buiten gewandeld en een paar honderd meter verderop kreeg ik weer verbinding, 4G in dit geval.

Klopt de dekkingskaart niet, of heeft dit te maken met de storing en is de oplossing die jullie vermelden dus niet juist omdat er ook geen 4G mogelijk is?
vwracing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

ik heb het ook al sinds 9-12-2013.
ik kom zelf uit regio Arnhem, daar geen problemen. Werk in Hoogvliet 3196KJ (bij Rotterdam)
Als ik ter hoogte van Ridderkerk rijd heb ik geen 3G meer. Hij blijft zoeken naar internet..

Erg frustrerend.. Heb zelf een Iphone 4S.

Einde van de dag als ik weer naar huis rijd, ter hoogte van Ridderkerk/Dordrecht doet mn 3G het dan weer en ontvang ik weer mail/whatsapp/internet..

Erg irritant aangezien ik voor mn werk ook regelmatig 3G nodig heb...

lijkt me dat toch veel meer mensen hier problemen mee moeten hebben...

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@omgwtfbbq

Er is wel 4G beschikbaar op die locatie maar volgens de dekkingskaart is die 4G dekking op 3335LV niet beschikbaar voor de iPhone 5/5s. Een paar 100 meter verderop is dat wel het geval dus dat kan wel kloppen. 😉 Dit zie je ook op de dekkingskaart. Op die postcode staat: Via 4G en een paar meter verderop zie je: Via 4G (Ook iPhone 5). Deze dekking is lichtblauw gekleurd.
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb in het voornoemde gebied met een 5S in ieder geval goede 4G ontvangst, ter info.
jcfaber

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou nu is het al bijna 2 weken dat de 3G niet doet in postcode 3355LV.
Ben hier zo'n beetje klaar mee, geen strakke organisatie hoor, Vodafone!

Als het na de kerstvakantie dit nog aanhoudt dan ga ik meteen overstappen naar ander provider (blij dat ik prepaid heb)

Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij werkt internet gelukkig weer hier vanmorgen, verder geen berichtje of iets gehad maar na twee weken is het voor mij opgelost.

Vonn
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Jullie kunnen je het beste even aboneren op dit topic.

Zodra en wijzigingen of updates zijn, kun je dat daar teruglezen. Je krijgt een melding in je mailbox zodra er iets geplaatst wordt. Zo ben je dus op de hoogte van alle actuele informatie met betrekking tot deze storing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic