Vonn

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet sinds gisteren in Zwijndrecht postcode 3331LX

Ik heb hier sinds gisteren geen mobiel internet wel knipperen de 3G en H+ lampjes maar totaal geen internet, ook collega's hier die vodafoon gebruiken geen internet.

Als ik verder ga dan dit postcodegebied dan doet hij het weer wel.

Graag oplossen

Groetje Yvonne
33 Reacties 33
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Vonn,

Wat vervelend dat je geen verbinding krijgt met internet op deze postcode. Er zijn bij ons geen problemen bekend. Wanneer er iets bekend is vermelden we dit op het Forum. We hebben ook geen andere meldingen ontvangen. Kun je aangeven of internet wel werkt als je je telefoon handmatig op het 2G-netwerk zet? Heb je dit probleem binnen of ook buiten?
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Marc en heb niet geprobeerd om hem handmatig op 2G te zetten, weet ook niet echt hoe dit moet eigenlijk. En dit is binnen en buiten het was altijd goed tot afgelopen dinsdag. Als ik buiten een meter of 400/500 loop krijg ik wel weer verbinding met internet. Kan wel binnen en buiten gewoon bellen en gebeld worden. Ook mijn collega heeft hier last van.
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Woon je toevallig tegen de grens met Dordrecht aan? Daar zijn namelijk de afgelopen dagen meerdere werkzaamheden en misschien maakt jou toestel doorgaans contact met één van de masten uit Dordrecht.
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat zou misschien best wel eens kunnen zit op het industrigebied Zwijndrecht (Ter Steeghering) net naast de rijksweg andere kant van de drechttunnel, kan hier dus wel normaal bellen e.d. maar geen internet helaas.
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
In de omgeving van de Drechttunnel zijn inderdaad werkzaamheden geweest. Werkt het al weer naar behoren? Zo niet, volg dan de stappen in de netwerkgids op dit forum. Succes!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik zie dat de werkzaamheden in Dordrecht gisteren zijn afgerond. Als je hiervan overlast had dan zou nu alles weer moeten werken. Klopt dat in jouw geval ook? @Vonn
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier werkt het jammer genoeg nog steeds niet, telefoon probeerd contact te krijgen zowel op 3G en H+ maar alleen het groene uitgaande pijltje brand het inkomende pijltje oranje gaat niet aan.
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@Vonn Dat is vervelend zeg. Heb je al geprobeerd de accu eruit te halen, de internetinstellingen opnieuw in te voeren enz.?
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al diverse keren uit en aan gezet en het ligt ook niet aan de internet instellingen want als ik 400 a 500 mtr hier vandaan ben dan doet hij het gewoon, hetzelfde heeft mijn collega dus denk ik niet dat het aan de instellingen of het toestel ligt.

Bedankt voor het meedenken
svd

Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
@Vonn Balen zeg. Lijkt wel alsof iets het signaal blokkeert. Ik werk in Dordrecht, ik zal eens kijken of ik dezelfde problemen ondervind. Ik houd je op de hoogte
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb sinds dinsdag 3 december exact hetzelfde probleem op postcode 3335 LV (industriegebied aan de andere kant van de snelweg in Zwijndrecht, paar honderd meter bij 3331 LX vandaan).

Support afdeling vertelde vandaag dat het te maken kan hebben met de storing in Dordrecht waardoor de overige masten in het gebied overbelast worden, maar die storing zou dus inmiddels opgelost moeten zijn? Dat heeft dan niets geholpen want ook vandaag géén internet.

Overigens moet ik op postcode 3335 LV ook 4G dekking hebben volgens de dekkingskaart, maar dat blijkt ook niet zo te zijn. Instellingen telefoon staan goed (iPhone 5S).
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi omgwtfbbq,

Heb je je toestel nadat het was opgelost wel even opnieuw opgestart?
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, geen resultaat.
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen nog steeds geen internet hier pffff
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook op 3335 LV nog steeds geen verbinding mogelijk.

Net telefonisch contact gehad met Vodafone, technische dienst gaat er nu naar kijken? Onbegrijpelijk dat dit niet eerder is gebeurd waardoor wij al een week lang geen internet op deze locaties hebben.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal,

Ik wil graag jullie gegevens verzamelen. Willen jullie (en anderen die dit ervaren) ons een privébericht sturen naar ForumCrew, met daarin jullie 06-nummer, de exacte postcode en het type toestel? Dan kan ik deze gegevens verzamelen en doorzetten naar de technische dienst. Hoe meer gegevens hoe beter:).
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annabelle

Bedankt voor je berichtje en wil de gegevens wel doorsturen maar weet eigenlijk niet hoe ik een priveberichtje kan sturen.

Hoor graag van je Yvonne
omgwtfbbq

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yvonne,

Als je op de volgende link klikt kun je direct een privebericht sturen:
http://forum.vodafone.nl/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/10742
Vonn
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt heb gelijk mijn gegevens verstuurd, hopelijk wordt het snel opgelost voor ons
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic