jurgenkrijnen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet op mijn nieuwe Red together abonnementen

Sinds vorige week maandag red together abonnement. Wel gelijk kunnen bellen maar geen internet, op beide nummers in het abonnement hetzelfde probleem. Volgens technische dienst zou het aan instellingen liggen maar die staan bij mobiele datanetwerk APN op live.vodafone.com.

Iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je bericht is leeg, @jurgenkrijnen  ^^ . 

 

Maar we hebben inmiddels contact gehad. Je had 3G geselecteerd (dat gestopt is), nu je 4G aan hebt staan werkt het. Top! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden 

Geniet van je nieuwe abonnementen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @jurgenkrijnen . Welkom hier!

Hm. Gaat het om Red together extra abonnementen? Dan lijkt het er op dat deze (nog) niet goed gekoppeld zijn. Wil je mij een privébericht sturen met de nummers waar het om gaat? Dan duik ik er voor je in. 

jurgenkrijnen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je bericht is leeg, @jurgenkrijnen  ^^ . 

 

Maar we hebben inmiddels contact gehad. Je had 3G geselecteerd (dat gestopt is), nu je 4G aan hebt staan werkt het. Top! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden 

Geniet van je nieuwe abonnementen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic