aletta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet op mijn mobiel (omgeving Arnhem)

Hallo, 
Heb 2 problemen:
Vanmiddag viel het mij op dat mijn mobiele internet het niet doet, omdat ook mijn wifi uitvalt als hij op standby staat krijg ik mijn berichten dus niet eerder binnen als dat ik mijn mobiel uit de standby haal en hij connect met mijn wifi. 
Zelf vind ik het wel erg lastig dat mijn wifi niet blijft doen ook al staat ie op de standby en dat het even duurt als hij van de standby gehaald wordt. zo krijg ik what's app berichten binnen op mijn mobiele internet binnen, terwijl ik verbonden ben op mijn wifi. Tenminste ik dacht dat je altijd verbonden bent met wifi of je nu wel of niet standby staat. 
 
Groet, 
Aletta
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Aletta, allereerst welkom op het forum. Om erachter te komen waardoor het internet niet meer werkt en om deze werkend te krijgen kun je het volgende topic eens bekijken. Daarnaast lijkt het erop dat je toestel wel met het Wi-Fi netwerk is verbonden maar de berichten niet worden getoond op het beginscherm zodra je toestel op stand-by staat. Dit kan met je instellingen te maken hebben. Kijk eens bij notificaties of je daar het een en ander kunt veranderen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic