basjongmans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet op Samsung Galaxy TXT

Hoi!
Nadat mijn Iphone is gezakkenrold (nadat ik mn verzekering 2 weken eerder had opgezegd, ja i know..) heb ik een Samsung Galaxy TXT gekocht. Opzich een prima toestel, alleen sinds Lowlands doet internet het niet meer. Nu ben ik naar de Vodafone winkel gegaan maar ze konden mij niet verder helpen, omdat ze ook niet wisten wat er aan de hand was. Best wel vreemd, aangezien ik nog wel gewoon betaal voor een internet-abbonement. 
Ik heb tijdens Lowlands mijn data-verbinding uitgezet om batterij te besparen, maar deze gaat dus niet meer aan..
Kunnen jullie me misschien zsm helpen?
Alvast bedankt.
Groet Bas
 
1 Reactie 1
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
WhiteWolf schreef:
Wat er mis is? Het is een android die je instellingen niet opslaat, ik heb dit wel vaker gezien in dit forum en het beste wat je kan doen is de instructie opvolgen (copy past) :
 
Je gaat naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Namen en toegangspunten> Selecteer vodafone, indien het niet aanwezig is drukt je op Menu> Nieuw APN:

  •  Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com 
  • Gebruikersnaam: vodafone
  • Wachtwoord: vodafone
  • Server, Proxy, Poort, MMS instellingen kan je overslaan.
  • Verificatie: PAP
  • APN Type: Internet
    - Selecteer Menu> Opslaan.
Kijk ook na of het pakketgegevens aan staat..
- je gaat naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Pakketgegevens aanvinken
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
 Het gaat misschien wel over een ander toestel, maar de instellingen zijn hetzelfde 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic