Wat blijkt.....
het abonnement was eerst een abo voor alleen bellen en smssen. Dit heb ik laten omzetten (telefonisch) naar Vodafone Scherp M.
Wat niet gevraagd werd, is of de blokkade voor datagebruik die op het oude abo zat, ogeheven moest worden......DUHHHH waarom zou ik anders een abo met data-gebruik willen hebben.....
Mocht het zo zijn dat je een abo hebt zonder data, dan zit er een blokkade op voor data. Dus als je dit laat omzetten moet je ook vragen om de blokkade op te heffen (niet echt logisch maar goed)
Bij de klantenservice kon men zien dat er nog een blokkade op zat. Ze gaven aan dit ook intern te communiceren want op deze manier is het niet echt handig. De klant eerst een week laten aanmodderen (hij had natuurlijk ook gelijk kunnen bellen maar hij was het wachten een beetje beu als het zo druk is) en daarna pas, na contact, de blokkade opheffen.
Het is nu in ieder geval opgelost!
grtz&rspct
Arco