Hoi
Robvb Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik naam aan dat je je telefoon al een keer uit en weer aan hebt gezet.
Probeer je toestel eens in vliegtuig modes te plaatsen en daarna weer terug, kijken of het lukt. Lukt dit niet dan zou je nog handmatig je netwerk aanpassen en dan weer terug zetten naar Vodafone.NL.
Daarnaast kan je ook nog controleren door je netwerk instellingen te herstellen, dan zet het toestel alles weer even terug naar het begin, qua instellingen. Let wel op, je raakt dan je WiFi instellingen kwijt!
Daarnaast ken je ook nog je APN instellingen controleren:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com (office.vodafone.nl als je zakelijke klant bent)
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4