Controleer eens de instellingen via
http://handleidingen.vodafone.nlLet daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G)
Dataroaming moet natuurlijk ook aan staan. Bij de apn staat normaliter live.vodafone.com. omdat het een zakelijk abonnement is zou u ook eens de office.vodafone.nl kunnen proberen. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn vodafone.
U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk. Krijgt u een foutmelding dan moet er 5* een ander netwerk geselecteerd worden. Er staat dan namelijk een vootkeursnetwerk in. Niet alle netwerken in het buitenland zijn geschikt voor internet.
Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een vodafone winkel.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.