Roddy89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in Ierland en Italië

Hoi, 

Ik ben de afgelopen maanden drie keer naar het buitenland geweest. In Zweden had ik wel internet maar in Italië en Ierland niet. Ik ben alle instellingen afgegaan, heb mijn telefoon opnieuw d gestart, netwerk provider veranderd. Niks werkte helaas, ik reis vrij veel en wil niet dat dit nog eens gebeurd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roddy89 
Erg vervelend als je veel onderweg bent en geen bereik te hebben. Heb je deze topic al eens bekeken: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Deze helpt je een stuk verder en mocht het dan niet lukken dan kun je contact opnemen met de Vodafone klantenservice van Vodafone. Ze kunnen nog proberen om een netwerk reset te doen. Ze kunnen helaas niet controleren of er in het buitenland een storing is. Mocht je vanuit het buitenland contact op willen nemen dan kan dit door te bellen met +31 654 500 100, een chat starten, een bericht sturen via Facebook of Twitter .

Ik denk dat je hier al wel een heel eind verder mee komt. En in het buitenland contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen ze een netwerk reset doen. Wie weet helpt het?!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Roddy89 
Erg vervelend als je veel onderweg bent en geen bereik te hebben. Heb je deze topic al eens bekeken: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774

Deze helpt je een stuk verder en mocht het dan niet lukken dan kun je contact opnemen met de Vodafone klantenservice van Vodafone. Ze kunnen nog proberen om een netwerk reset te doen. Ze kunnen helaas niet controleren of er in het buitenland een storing is. Mocht je vanuit het buitenland contact op willen nemen dan kan dit door te bellen met +31 654 500 100, een chat starten, een bericht sturen via Facebook of Twitter .

Ik denk dat je hier al wel een heel eind verder mee komt. En in het buitenland contact opnemen met de klantenservice, dan kunnen ze een netwerk reset doen. Wie weet helpt het?!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je de tips van Energieboy nog geprobeerd @Roddy89 ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic