Neryase

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in Belgie

Laatst ben ik naar frankrijk afgereisd en tot mijn grote verbazing had ik de hele tijd in Belgie geen internetverbinding. Alles gecontroleerd aan instellingen, telefoon opnieuw opstarten maar niets hielp. Ik kon wel bellen. Uiteindelijk had ik het maar opgegeven. Totdat we frankrijk in reden want in 1 keer had ik internet! Zonder hier zelf ook maar iets voor te doen. Dus het lag niet aan mijn instellingen...Ook alle dagen in frankrijk heb ik gewoon internet gehad, totdat we weer terug naar Nederland reisde. Eenmaal in Belgie aangekomen was mijn internet weer weg. Maar nu is de vraag waarom had ik dan geen internet in Belgie? Is er iemand die dit ook heeft gehad en een oplossing voor dit probleem heeft? 

Vodafone zegt alleen maar dat het aan mijn instellingen ligt of ze gooien het op dat ze geen 100% dekking bieden in het buitenland....We hebben het hier wel over Belgie niet een of ander ver land.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Neryase 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je in België ook geprobeerd handmatig om te schakelen naar een andere provider? Als je in Frankrijk wel internet had dan staan je APN instellingen goed. Vreemd verhaal wel, maar 100 redenen waarom je er wel, of geen internet zou kunnen hebben. Blijft altijd lastig zoiets. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic