Martijn22

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet in Belgie

Goedemorgen, ik plaats dit bericht voor mijn moeder, die zit momenteel in Belgie en heeft geen internet verbinding met haar mobiel en tevens lukt het haar niet om de klanten service te bereiken via de telefoon. (Foute mmi code?)
8 Reacties 8
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hallo Martijn22,
Kun je nagaan of je moeder de roaming heeft ingeschakeld op haar toestel? Laat haar daarbij ook even de APN controleren deze moet ingesteld staan op live.vodafone.com.
Laat je even weten of het is gelukt?
Irenesebregts

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vader heeft hetzelfde probleem, op zijn ipad geen internet in Belgie.
De APN instellingen staan wel verkeerd heb ik gezien, dus daar zal het wel aan liggen,
maar kunnen niet gewijzigd worden!
Ook ik heb geprobeerd te bellen vanuit Belgie naar het 06-nummer maar dat lukt ook niet.

Help!!


Groetjes, Irene
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Jammer dat je nog steeds geen internet hebt! Kun je eens proberen je volledige APN opnieuw in te stellen ipv alleen de APN zelf te wijzigen? Dit zou wel moeten kunnen!
In deze link: https://handleidingen.vodafone.nl/cca/ vind je ook alle handleidingen van de toestellen, hier vind je precies hoe je je APN volledig opnieuw kunt instellen.

Wat betreft het klantenservice nummer van het buitenland: we hebben hier een storing gehad op bellen in Belgie en Frankrijk. Als het goed is moet deze nu wel weer beschikbaar zijn, je kunt natuurlijk ook altijd contact zoeken via de chat, facebook of twitter. Daar kunnen mijn collega's ook met je mee kijken!
Martijn22
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi SMJ,
Mijn moeder had haar roaming idd niet aanstaan, ze durfde de roaming niet aan te zetten omdat ze nog in de veronderstelling was dat ze ervoor moest betalen.
Bedankt voor de hulp!
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Ah kijk! Dat begrijp ik ook volkomen, je moeder wilt natuurlijk niet voor een verassing te komen staan. Gelukkig is dat niet meer nodig en kan ze gewoon gebruik maken van haar eigen abonnement!
Bedankt voor je terugkoppeling hierover Martijn22, fijn dat het is opgelost 😄
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het nu werkt. Aangezien hier al andere topics over zijn zal ik deze binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic