Draakje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet en maar soms telefoon.

Zie meerdere posts hier over en het standaard antwoord er is geen storing op website dus er is geen storing -_-
 
Capelle aan den IJssel, sinds gister avond geen internet meer en ik kan nauwlijks bellen.
Gebeld worden werkt wel goed.
Heb al geprobeerd om het toestel overnieuw in te stellen met de informatie van de website, geeft error: "failed connection"
Toestel: HTC Desire HD
 
 
Vodafone mods: even reactie op dat andere topic het is niet zo goed als je direkt de schuld geeft aan je klanten als er weinig reports zijn op het forum, heb dit forum alleen gevonden door te zoeken op google kan niet makkelijk op de site vinden dat er ook een forum is.
Ook losse account van my vodafone dus van al de mensen die dit probleem hebben zullen weinig weten dat dit forum er is en een account hebben.
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Draakje,

Welkom op het Forum van Vodafone.

Je kon gisteren inderdaad hinder ondervinden in capelle aan den ijssel. gezien er noodwerkzaamheden plaatsvonden waardoor verminderde netwerk dekking ervaren werd. Dit was tussen 12 en 17 in de middag.

Tevens een aanvulling op je laatste opmerking, klanten krijgen / kregen ook geen blaam in het vorige topic. Er is meerdere malen gevraagd voor bepaalde info. Die is betrekkelijk weinig gegeven en aangezien het er ook maar een aantal ( 2 ) waren kan dit niet als een storing gezien worden, zoals uitgelegd door mijn mede mod collega's.

Ook wij weten dat het Forum minder druk is maar dan zou dit ook aan de lijn te merken zijn. Dit was niet het geval.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
Draakje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het was niet alleen op die dag, ook op zaterdag kon je goed zien hoe de dekking niet optimaal was.
Ging naar scheveningen, in capelle geen ontvangst dan in rotterdam weer wel en dan in scheveningen maar soms ontvangst waar hij zelfs in emergency modus only ging.
 
2 andere personen ook met vodafone waar het ook wegviel maar in andere regios weer dan die van mij (iphone en oude desire).
Ook uitgeprobeerd te bellen met telefoons naast elkaar konden mij niet bereiken in bepaalde regios.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Draakje,

Heb je daar nu nog steeds last van?

Ik had je wel maar 1 locatie van noodwerkzaamheden doorgegeven. de omliggende omgeving had dit namelijk ook, omdat jou topic over alleen capelle aan den ijssel betrof had ik dit even voor je nagekeken.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic