Rdv1210

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen internet 3G

Hallo,
 
Op mijn iPhone 4s heb ik volledig bereik met het 3G logo erachter maar geen verbinding met Internet. Safari kan geen websites openen en apps zoals whatsapp, wordfeud etc doen het niet.
Naast mij zit een een Galaxy S gebruiker ook van Vodafone en deze heeft gewoon internet. Instellingen staan naar mijn weten goed. Mobiele data en data roaming staan aan.
 
Roel
4 Reacties 4
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Rdv1210,

Heb je ook problemen met bellen / gebeld worden?

En in welke omgeving ervaar je deze problemen?

Lost het probleem op door het toestel eens uit te zetten?

Groetjes,

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Rdv1210 schreef:
Hallo,
 
Op mijn iPhone 4s heb ik volledig bereik met het 3G logo erachter maar geen verbinding met Internet. Safari kan geen websites openen en apps zoals whatsapp, wordfeud etc doen het niet.
Naast mij zit een een Galaxy S gebruiker ook van Vodafone en deze heeft gewoon internet. Instellingen staan naar mijn weten goed. Mobiele data en data roaming staan aan.
 
Roel
Hallo Roel,
 
je kunt voor de zekerheid nog eens naar  "Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen"  gaan en kijken of dat helpt.
Rdv1210
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de instellingen al een aantal maal hersteld. Na enige tijd was dit probleem opgelost zonder daadwerkelijk iets te doen. De storing ervaarde ik in regio Assen.
jeremyb

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Rdv1210

Fijn om te horen dat het opgelost is.
Als een van de oplossingen hieronder heeft geholpen, zou je dan op Als oplossing accepteren klikken?

Verder zal ik deze post sluiten aangezien het probleem opgelost is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic