MarcoSum

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen inkomende gesprekken

Sinds ik de Galaxy S20 heb, mis ik regelmatig inkomende gesprekken. Een half uur later krijg ik de melding dat ik een gemiste oproep heb terwijl de telefoon niet is overgegaan. Het ingekomen telefoontje staat ook niet in de bellijst. Wat kan ik hier aan doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MarcoSum
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

 

Steven wrote:

Top dan zullen we daarop wachten @MarcoSum. Ik zal het topic open laten staan.

Onder SIM-kaartbeheer zit de optie “Instell. mobiel aonnem. vergr.” Hierin stonden 2 zaken aangevinkt: “Mobiel abonnement verwijderen” en “Alle mobiele abonnementen wissen”. Blijkbaar ontvang je dan geen telefoontjes als je mobiel in de schermvergrendeling gaat, Denk dat het nu is opgelost.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MarcoSum,

Dat klinkt niet goed! Kun je eens bellen over wifi/4g aan of uitzetten (afhankelijk van je instelling)? Op welk netwerk ervaar je dit: 2G? 4G? 
Indien je toestel geen ontvangst heeft en je wordt gebeld, dan zie je dit inderdaad niet terug in de oproeplijst omdat het signaal niet binnen komt op je toestel.

MarcoSum
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bellen via Wi-Fi heb ik uitgezet. Nog niet duidelijk of dat werkt. Qua netwerk is “5G/4G….. (automatisch verbinden)” standaard geselecteerd.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je ook eens controleren of de software van je toestel up to date is @MarcoSum? Daarna is het afwachten totdat je gebeld wordt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het hiermee kunnen oplossen @MarcoSum?

MarcoSum
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:

Heb je het hiermee kunnen oplossen @MarcoSum?


Update heeft niet direct gewerkt. Een keer omschakelen naar een andere provider en weer terug, lijkt meer effect te hebben gehad. Nu is het wel afwachten of alle telefoontjes binnenkomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top dan zullen we daarop wachten @MarcoSum. Ik zal het topic open laten staan.

MarcoSum
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
MarcoSum wrote:
Steven wrote:

Heb je het hiermee kunnen oplossen @MarcoSum?


Update heeft niet direct gewerkt. Een keer omschakelen naar een andere provider en weer terug, lijkt meer effect te hebben gehad. Nu is het wel afwachten of alle telefoontjes binnenkomen.


Vandaag toch weer een telefoontje die niet binnen is gekomen en direct naar de voicemail is gegaan :-(. Nog andere opties?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik raad je aan om eens een kruistest te doen. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel. Werkt het daar wel mee, dan zit het probleem in het toestel.
Mocht het bij de simkaart liggen, raad ik als eerste aan om een simwissel te doen @MarcoSum 
 

MarcoSum
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

 

Steven wrote:

Top dan zullen we daarop wachten @MarcoSum. Ik zal het topic open laten staan.

Onder SIM-kaartbeheer zit de optie “Instell. mobiel aonnem. vergr.” Hierin stonden 2 zaken aangevinkt: “Mobiel abonnement verwijderen” en “Alle mobiele abonnementen wissen”. Blijkbaar ontvang je dan geen telefoontjes als je mobiel in de schermvergrendeling gaat, Denk dat het nu is opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @MarcoSum 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic