Kevinr1989

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen informatie naar verlenging abonnement

Goede avond allen,

Al langere tijd zat ik te twijfelen hoe en met welke telefoon ik mijn abonnement ging verlengen. Het originele abonnement liep tot 29 december dus besloot ik afgelopen donderdag (28 december) mijn huidige abonnement te verlengen via Friends and Family i.c.m. een telefoon. Kort nadien kreeg ik de bevestiging per e-mail dat de bestelling is geplaatst en kreeg ik zelfs een voucher om ter waarde van een bepaald bedrag accessoires te kunnen kopen. Sindsdien heb ik niks meer vernomen, dus heb ik voor de zekerheid nog gebeld met support. Volgens hun zou ik binnen 48 uur na de eerste e-mail een tweede e-mail moeten ontvangen met daarin een ordernummer. Het is inmiddels langer dan 48 uur maar helaas heb ik dus niks meer ontvangen, het gekke is wel dat mijn nieuwe abonnement al actief is als ik in de My Vodafone app kijk.

Ik snap dat het rare dagen zijn met oud & nieuw in aantocht, maar wil toch even bevestiging dat mijn bestelling (met nieuwe telefoon) allemaal goed is ontvangen. Of moet ik simpelweg meer geduld hebben? 😉

Fijne avond!
Kevin
6 Reacties 6
Kevinr1989
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met support over bovenstaande 'probleem'. Mijn gegevens zijn gecheckt en blijkbaar is mijn order niet goed doorgekomen, er is in ieder geval niks bekend in jullie systeem over deze order. Ik vind dat persoonlijk raar, want ik heb wel een e-mail ter bevestiging van de bestelling gehad met daarin een Vouchercode voor een accesoire, die ik inmiddels wel verzilverd heb (en ook een ordernummer heb gekregen). De medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik nogmaals via Friends & Family mijn bestelling moest plaatsen, zojuist geprobeerd maar dan krijg ik de terugkoppeling dat de code ongeldig is. Ik kan dus NIET nogmaals mijn bestelling plaatsen...

Side note: in My Vodafone app is mijn bundel wel gewijzigd maar de eind datum is hetzelfde. Vooralsnog kan ik mijn abonnement dus niet verlengen naar mijn wensen. Verneem graag hoe we dit kunnen oplossen...

Mvg,
Kevin
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Kevinr1989,

Wat een aparte situatie! Er zijn inderdaad rond de jaarwisseling wel wat problemen geweest met het doorvoeren van orders. Wellicht dat jouw bestelling daardoor ook niet goed verlopen is. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter, dan kunnen we met je meekijken wat nu precies de status is en dit voor je oplossen. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je na te kijken.
Kevinr1989
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Sharon,

Dank voor je bericht. Ik heb zojuist de terugkoppeling gekregen dat mijn bestelling toch is binnengekomen!
Het contract geeft wel € 7 meer aan dan de website, maar ik zie dan ook de opmerking dat deze extra's hierin niet berekend zitten. Stel ik zou in de tussentijd ziggo opzeggen, dan blijft de € 2 factuurkorting wel geldig toch?

Groeten,
Kevin
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Dat klopt Kevinr1989. De factuurkorting blijft sowieso staan. Maar als je Ziggo opzegt, verdwijnen wel die extra's en kortingen. Je ziet de korting van Ziggo overigens pas terug op je eerste factuur. Deze korting staat sowieso niet op je contract vermeld.
Fijn dat alles goed is gekomen nu!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic