Goedemiddag,
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met support over bovenstaande 'probleem'. Mijn gegevens zijn gecheckt en blijkbaar is mijn order niet goed doorgekomen, er is in ieder geval niks bekend in jullie systeem over deze order. Ik vind dat persoonlijk raar, want ik heb wel een e-mail ter bevestiging van de bestelling gehad met daarin een Vouchercode voor een accesoire, die ik inmiddels wel verzilverd heb (en ook een ordernummer heb gekregen). De medewerker aan de telefoon gaf aan dat ik nogmaals via Friends & Family mijn bestelling moest plaatsen, zojuist geprobeerd maar dan krijg ik de terugkoppeling dat de code ongeldig is. Ik kan dus NIET nogmaals mijn bestelling plaatsen...
Side note: in My Vodafone app is mijn bundel wel gewijzigd maar de eind datum is hetzelfde. Vooralsnog kan ik mijn abonnement dus niet verlengen naar mijn wensen. Verneem graag hoe we dit kunnen oplossen...
Mvg,
Kevin