arie s
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen informatie abonnement My Vodafone

Ik ben binnen Vodafone overgegaan van prepaid naar abonnement. Krijg bericht dat mijn eerste faktuur is in te zien. Wanneer ik inlog met mijn Vodafone account, kom ik op het prepaid gedeelte met de mededeling dat er geen informatie voorhanden is. Lijkt mij logisch omdat er geen prepaid meer is voor mij. Hoe kom ik nu achter mijn faktuurgegevens?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9182Posts
  • 2925Oplossingen
  • 1998Likes
Hoi arie s
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je moet voor je abonnement een nieuw My Vodafone aanvragen.
Als je dat hebt gedaan kan je online je factuur bekijken in je nieuwe My Vodafone account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9182Posts
  • 2925Oplossingen
  • 1998Likes
Hoi arie s
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je moet voor je abonnement een nieuw My Vodafone aanvragen.
Als je dat hebt gedaan kan je online je factuur bekijken in je nieuwe My Vodafone account.

Bekijk in context

Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@arie s, is het nog gelukt? Het kan ook helpen om via de optie account uitbreiden je 06-nummer opnieuw aan het bestaande account te koppelen. Lukt dat?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.

Uitgelicht topic