arie s

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen informatie abonnement My Vodafone

Ik ben binnen Vodafone overgegaan van prepaid naar abonnement. Krijg bericht dat mijn eerste faktuur is in te zien. Wanneer ik inlog met mijn Vodafone account, kom ik op het prepaid gedeelte met de mededeling dat er geen informatie voorhanden is. Lijkt mij logisch omdat er geen prepaid meer is voor mij. Hoe kom ik nu achter mijn faktuurgegevens?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi arie s
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je moet voor je abonnement een nieuw My Vodafone aanvragen.
Als je dat hebt gedaan kan je online je factuur bekijken in je nieuwe My Vodafone account.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi arie s
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je moet voor je abonnement een nieuw My Vodafone aanvragen.
Als je dat hebt gedaan kan je online je factuur bekijken in je nieuwe My Vodafone account.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@arie s, is het nog gelukt? Het kan ook helpen om via de optie account uitbreiden je 06-nummer opnieuw aan het bestaande account te koppelen. Lukt dat?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic