Ik heb 2 maart bij jullie een bestelling gedaan van 725,41€ voor een iPhone
4 maart werd hij door jullie gecanceld.
en mijn geld zou binnen 5 dagen terug gestort zijn,
dat bleek minder waar want nu is het opeens 10 dagen geworden, het is nu de 9e dag “13 maart” dus morgen zou ik het binnen moeten hebben.. (zeggen jullie zelf) Als ik het morgen binnen krijg neem ik alles terug, alsnog vind ik de gang van zaken van jullie zeer slecht en onbetrouwbaar. Als ik mijn geld NIET terug krijg deze dagen ga ik aangifte doen wegens fraude en diefstal, ik las ook dat ik naar ics zou kunnen gaan voor terug betaling maar dan zou Vodafone als onbetrouwbaar website wordt gezien? Keuze is aan jullie.
jullie hebben mijn geld, jullie hebben het zelf geannuleerd dus wil niet horen dat het nog niet in het systeem staat want jullie hebben het zelf geannuleerd op 4 maart het is nu 13 maart tijd genoeg gehad om het in het systeem tezetten en MIJN geld terug tegeven
ik hoop natuurlijk dat dit zonder gedoe opgelost kan worden maar ik laat me niet inde zeik nemen