SJM85

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen gegevens in my.vodafone

Beste allen,

Ik ben sinds afgelopen vrijdag klant bij vodafone. Mijn sim only is afgelopen zaterdag bezorgd. Echter tot nu toe kan ik geen gegevens van mezelf aanpassen en/of bekijken in my.vodafone.

het systeem geeft 9 van de 10 keer een error aan als ik mijn actuele status van mijn belminuten wil bekijken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn eigen gegevens kan inzien? zoals n.a.w. enzo?
 
mvg,
4 Reacties 4
SJM85
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom komt er geen reactie vanuit vodafone?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi SJM85,

Welkom op het Vodafone Forum. Waarom je post er tussen door is geglipt weet ik niet. Excuses daarvoor.

Het kom vaker voor dat My Vodafone niet de het actuele tegoed kan weergeven. Normaal lost dit zichzelf op.

Gezien het feit dat je aangeeft hier al sinds vrijdag last van te hebben kun je 2 dingen doen.

Je stuurt mij een Private Message met daarin je mobiele nummer. Ik ga dan kijken wat er aan de hand is.
Je neemt contact op met de Smartphone Crew. Die kunnen dit meteen voor je nakijken.

Het is wat je makkelijker vind.
SJM85
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Ik heb gekeken hoe ik een prive bericht moet sturen, echter ik zie geen link met private message en/of prive bericht of iets in die zin staan?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik hoop dat je met deze uitleg wel uit de voeten kunt?
 
Anders horen we het graag.
 
En anders, voor alle zekerheid, maar even een directe link voor het sturen van een PM naar Chris, dan moet het zeker goedkomen! 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic