ShaunJanssen92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen extra meer?

Hallo, Tijd geleden telefoonabonnement afgesloten bij vodafone en ziggo. Waarbij je extra krijgt omdat we thuis alles in 1 hebben. Vanmorgen een bericht ontvangen dat ik geen extra bundel (1,5 dubbele data) meer krijg omdat er geen combinatie met ziggo meer mogelijk is, terwijl we wel nog gewoon alles in 1 van Ziggo hebben. Hoe kan dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ShaunJanssen92,

Balen dat jouw Dubbele Data ineens uitgezet is.
Ben je toevallig verhuisd en komen de adressen niet meer overeen die bekend zijn bij Vodafone en Ziggo?
Zorg er dan voor dat je dit aanpast, dan worden de gratis extra's zo snel mogelijk weer aangezet.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter.
Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi ShaunJanssen92,

Balen dat jouw Dubbele Data ineens uitgezet is.
Ben je toevallig verhuisd en komen de adressen niet meer overeen die bekend zijn bij Vodafone en Ziggo?
Zorg er dan voor dat je dit aanpast, dan worden de gratis extra's zo snel mogelijk weer aangezet.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter.
Mijn collega's helpen je dan graag verder.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
ShaunJanssen92,

Is het nog gelukt met de Gratis Extra's?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic