mazzel

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen email als ik een vraag heb gesteld opo myvodafone

hallo ik heb zojuist een vraag gesteld op my vodafone, ik krijg geen bevestiging dat de vraag ontvangen is en na al 8x gebeld te hebben wordt ik er een beetje erg moe van vooral de lange response tijden, ben ik niet gewend van VFE 😞
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi mazzel!

Bedankt voor deze update. Aangezien jouw vraag nu via een ander kanaal opgepakt wordt, sluit ik dit topic nu.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi mazzel!

Het is soms met periodes wat drukker op onze kanalen waardoor de wachttijden hoger zijn dan je gewend bent. Dat is inderdaad vervelend!
Je geeft aan dat je gelukkig wel je vraag hebt gesteld via My Vodafone. Kunnen we je via het forum nog ergens mee helpen?

Mocht het echt dringend zijn kun je er trouwens ook altijd voor kiezen om ons via Facebook of Twitter een berichtje te sturen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste mazzel

Facebook is ook vaak een goede optie om u vraag te stellen, en als het niet om persoonlijke zaken gaat, kan het ook via het forum 🙂
mazzel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
dank voor het antwoord, echter ik ben benieuwd of mijn vraag nu bij jullie is binnengekomen of niet?
ik zou door het backoffice gebeld worden, wacht ik ook nog op 😞 sinds afgelopen vrijdag de 28e april.
mazzel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
p.s. antwoord via Twitter was:
Hallo xyz, helaas is het op dit moment niet mogelijk om een en ander na te kijken. Ik wil je vragen om morgen met de verkoopafdeling te bellen (0800-0560 optie 1). Zij zien of een order retour is gekomen bij ons. Zij kunnen dan ook de zaak verder met je afhandelen. Sorry voor het ongemak. ^Per
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi mazzel,

Ai dat is balen! Waarschijnlijk was er dan een kleine storing in onze systemen, waardoor mijn collega je op dat moment niet heeft kunnen helpen. Sorry daarvoor!
Heb je inmiddels wel al iemand kunnen spreken?
mazzel
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ja ben naar een VFE winkel gegaan die hebben een interactie aangemaakt in systeem en schriftelijke klacht naar VFE in Maastricht, dus deze case is dan hiermee gesloten.
Sietske schreef:
Hi @mazzel,

Ai dat is balen! Waarschijnlijk was er dan een kleine storing in onze systemen, waardoor mijn collega je op dat moment niet heeft kunnen helpen. Sorry daarvoor!
Heb je inmiddels wel al iemand kunnen spreken?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi mazzel!

Bedankt voor deze update. Aangezien jouw vraag nu via een ander kanaal opgepakt wordt, sluit ik dit topic nu.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic