noajckrale

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen dubbele data na afsluiten abonnement

Beste Vodafone,

Onlangs heb ik bij jullie een contract afgesloten voor een Red Essential abonnement voor 24 euro in de maand.
Hierbij verwachtte ik slechts 19,83 euro te betalen en verdubbelde data te krijgen, dus 6GB in de maand, aangezien ik ook heb aangegeven klant te zijn bij Ziggo en daar ook mijn gegevens voor heb ingevuld. Ik heb mijn contract en simkaart per post ontvangen, waarvan alles klopte. Nu is de maand begonnen en heb ik maar 2GB data (?) en kan ik daarnaast ook niet mijn bundel inzien in MyVodafone.

Kunnen jullie mij helpen?

Mijn klantnummer: *moderator edit: privégegevens verwijderd*
Telefoonnummer: *moderator edit: privégegevens verwijderd*
Ordernummer: *moderator edit: privégegevens verwijderd*

Mvg,

Noa Krale
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi noajckrale
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

In ieder geval welkom bij Vodafone en wat fijn dat je een contract hebt afgesloten omdat je ook graag wenst te profiteren van de korting als je ook Ziggo hebt. Dit heb ik zelf ook en kan je zeggen dat het zeker 4 weken duurt voor je daar antwoord op krijgt, je zit er net aan dus het kan deze dagen een keer gebeuren.

Ben je daar nu niet zo zeker van en wil je niet wachten, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via een chat online (dan hoef je niet te bellen). Via de community kan Vodafone je niet helpen vanwege privacy redenen. Ik heb ook even gevraagd aan een moderator om je privé gegevens te wissen want deze is nu door iedereen in te zien! De community is open voor iedereen namelijk.

Heb nog even geduld of neem contact op met de klantenservice.
En mocht je het prettiger vinden dan kan je ook contact opnemen met Vodafone via Twitter en/of Facebook (stuur ze dan een privé berichtje met je vraag).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@noajckrale, heb je voldoende informatie zo? Of heb je nog contact gehad met onze klantenservice? Is alles duidelijk nu?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic