Hoi
noajckrale Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
In ieder geval welkom bij Vodafone en wat fijn dat je een contract hebt afgesloten omdat je ook graag wenst te profiteren van de korting als je ook Ziggo hebt. Dit heb ik zelf ook en kan je zeggen dat het zeker 4 weken duurt voor je daar antwoord op krijgt, je zit er net aan dus het kan deze dagen een keer gebeuren.
Ben je daar nu niet zo zeker van en wil je niet wachten, dan zou ik contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of via een
chat online (dan hoef je niet te bellen). Via de community kan Vodafone je niet helpen vanwege privacy redenen. Ik heb ook even gevraagd aan een moderator om je privé gegevens te wissen want deze is nu door iedereen in te zien! De community is open voor iedereen namelijk.
Heb nog even geduld of neem contact op met de klantenservice.
En mocht je het prettiger vinden dan kan je ook contact opnemen met Vodafone via
Twitter en/of
Facebook (stuur ze dan een privé berichtje met je vraag).