Dennis_B

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen details bij lopende/afgesloten onderzoeken (service)

Vorige week gepoogd driemaal een klantenservicemedewerker te overtuigen van een blokkade op bellen naar een buitenlands servicenummer (Ik moest een verzekeringsmaatschappij in Ierland bellen). Uiteindelijk heeft de derde, vriendelijke dame, mij geholpen met het opstellen van een ticket voor onderzoek. Hiermee zouden de technici kijken of dit nummer inderdaad geblokkeerd was, en of deze wellicht gedeblokkeerd kon worden. Inmiddels heb ik een aantal malen geprobeerd de details van mijn ticket in te zien (Overzicht van vragen en verzoeken - Vodafone.nl) maar in zowel Edge als Chrome wordt er geen informatie getoond wanneer je de details wilt inzien om te controleren of je geholpen bent. Vreemd dat je haast een ticket in zou moeten dienen omwille de status van een ticket in te kunnen zien. Vodafone, fix dit.. je klanten willen graag verder met bellen.

6 Reacties 6
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Welkom op dit klant helpt klant forum, 

Ik snap de stelling uit je bericht niet helemaal, indien het is dat je een nummer wil blokeren? Dan kan je dat alleen in je toestel zelf doen en doet Vodafone dat niet voor je. 

Dennis_B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is tweeledig:

1) Buitenlandse telefoonnummers van bedrijven worden soms, ter bescherming tegen hoge kosten, geblokkeerd door een telecomprovider. In dit geval betreft dat Vodafone welke vanaf een mobiele verbinding een telefoonnummer van een bedrijf in Ierland blokkeerd. Hiervoor heb ik een ticket lopen, welke inmiddels is gesloten. 

2) de details van ingediend verzoeken/problemen kan worden in gezien via my Vodafone, maar deze pagina toont geen gegevens in mijn browser (mobiel en desktop, Chrome en Edge).

 

Ik ben hier voor probleem nummer 2.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Dennis_B 
Erg vervelend om te lezen dat je de gewenste informatie niet kan vinden in MyVodafone. Normaal gesproken zou je de aangemaakte ticket moeten kunnen inzien, waarom dit nu niet gebeurd, geen idee. Je zou er haast een ticket voor indienen 🫣😉. Gelukkig is er maandag weer iemand van Vodafone hier online om met je mee te kijken. Ik denk dat je het beste op deze medewerker kan wachten. Vul aub je persoonlijke informatie in, dan weten ze gelijk wie je bent. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Even een korte vraag tussendoor, zit je toevallig in de eerste 3 maanden van je nieuwe contract? Of ben je al langer klant?

Als je net klant bent dan zit er voor de eerste 3 maanden een buitenland blokkade op je nummer. Ben je al jaren klant dan zou het kunnen zijn wat de klantenservice heeft aangegeven. Een te duur servicenummer of iets dergelijks. 

Maar goed, dit even als extra hulp vraagje. 

Dennis_B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al jaren klant, dus geen recente wijzigingen of kortlopende afwijkingen. Daarnaast is het nummer gratis, en binnen Europa (en ik heb nog EU-minuten zat)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 907Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @Dennis_B, goedemorgen en welkom hier. 

Het was even een zoektocht, maar op basis van je e-mailadres heb ik je gegevens kunnen achterhalen. Zoals je zelf al aangaf is het probleem tweeledig. Voor het eerste probleem is een case aangemaakt naar onze technische dienst welke inmiddels is gesloten. Je gaf aan dat je op de Community bent gekomen om vooral probleem 2 aan de kaak te stellen. Het is namelijk zeker onhandig dat je de status van jouw case niet kon volgen via My Vodafone. Zoals hier al is aangegeven zou dit normaliter wel het geval moeten zijn. Ik zet dit dan ook direct intern voor je door. Mochten er meerdere meldingen zijn, dan kan hiervoor een algemeen onderzoek worden gestart. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic