farhope

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen dataverbinding postcode 2498BJ nr. 188 t/m 174

Beste Vodofane,
Al sinds ik in Den Haag/Ypenburg woon (10 jaar) heb ik op locatie 2498BJ nr. 188 t/m 174 buiten en binnen niet of nauwelijk Vodafone dataontvangst (3G/4G) met mijn iphone 5s. Ik vind dit uitzonderlijk vreemd voor een gebied midden in de randstad.

Sinds kort heb ik dan ook nog eens een auto oplaadpunt en een auto die uitgerust is met een dataverbinding ook via Vodafone. De huidige 3G/4G dekking van Vodafone is dus nu voor mij compleet onacceptabel geworden.....

Kortom graag actie.

M.v.gr. Daniel
2 Reacties 2
mirakels

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem in de Bras, 2298AA.
Binnenshuis valt het netwerk vaak volledig weg.
Buitenshuis kom ik niet verder dan EDGE.
Terwijl de vodafone dekkingskaart aangeeft dat er goede 4G dekking is.
Als ik een paar postcodes verderop ga zitten (nootdorp), is de verbinging perfect zowel binneshuis als buitenhuis op 4G!
Telefoon is een Note 3.

Ik zie dat er al veel mensen over geklaagd hebben en dat het al lange tijd zo is. Het valt mij ook al enekel maanden op.

Het lijkt me goed dat vodafone in het 2298 postcode gebied zelf eens metingen gaat doen, en de masten en 4G apparatuur aldaar eens grondig controleert en afstelt!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo beiden, als het gaat om langdurige klachten die op een heel specifiek adres betrekking hebben dan kan ik daar via het forum niet heel veel mee voor jullie doen. Het gaat dan om een klacht die specifiek voor jouw nummer is. In dat geval kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Mijn collega's handelen dit dan met jullie af!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic