Ik heb sinds een week of 2 een HTC One S. Oude Simkaart in de Vodafone winkel op maat laten knippen.
Alleen had ik steeds een wegvallende data verbinding op mijn werk (1105AS).
Bij navraag de tip gekregen een nieuwe simkaart te halen. Dit afgelopen vrijdag gedaan, maar vandaag op m'n werk weer vrijwel de hele dag geen dataverbinding..
Zodra ik de auto in stap en richting A'veen rijd, krijg ik weer verbinding..
Toestel is nieuw en goed ingesteld, immers werkt het thuis en onderweg wel.
Ook is de dataverbinding traag, ik heb meestal een "E" in m'n scherm staan, wat volgens mij Edge betekent? Bijvoorbeeld facebook opstarten duurt lang.
Concreet: Hoe kan het dat op 1105AS mijn dataverbing vrijwel niet werkt (en bij collegas's die naast me zitten en ook een Vodafone abonnement hebben werkt het wel..) en kan de internetsnelheid afhankelijk zijn van je abonnement? Ik verwachtte namelijk gewoon een snelle verbinding, gezien mijn woonplaats (Hoofddorp). De Randstad staat toch vol G3 masten?