cris65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen data op mijn telefoon

"Hoi ik heb tijdelijk toestel, weinig gebruikt, maar blijkt een samsung grand met versie android 4. Ik kan er mee vooruit, maar heb geen gegevensuitwisseling, dus internet via wifi, niet via mijn data. Ligt dat aan het oudere toestel en android versie?"

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi cris65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zal zelf maar niet zo terug schreeuwen, anders is het zo'n vervelende topic :wink:
Maar ook een ouder toestel zou volgens mij data aan moeten kunnen.

Bekijk eens deze pagina, daarop staan de APN gegevens voor een Android toestel. Misschien kan je eens kijken of deze goed in je toestel staan. Is een pagina dat over buitenland gaat maar die APN gegevens zijn natuurlijk ook belangrijk in Nederland! Probeer die eens goed in te stellen, denk dat het dan wel werkt.

Mocht je er problemen mee blijven houden, ga dan even langs een Vodafone winkel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi cris65
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zal zelf maar niet zo terug schreeuwen, anders is het zo'n vervelende topic :wink:
Maar ook een ouder toestel zou volgens mij data aan moeten kunnen.

Bekijk eens deze pagina, daarop staan de APN gegevens voor een Android toestel. Misschien kan je eens kijken of deze goed in je toestel staan. Is een pagina dat over buitenland gaat maar die APN gegevens zijn natuurlijk ook belangrijk in Nederland! Probeer die eens goed in te stellen, denk dat het dan wel werkt.

Mocht je er problemen mee blijven houden, ga dan even langs een Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het gelukt met de tips cris65?
cris65
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry voor de hoofdletters, ik had de tekst gekopieerd....

Ik heb de APN gecheckt, sommige welden zijn bij mij wel ingesteld, zoals gebruikersnaam en wachtwoord, en ook mms proxy en mms poort, waar bij het voorbeeld, niet ingesteld staat. Verificatietype was leeg, heb ik nu PAP aangeklikt en overige velden zijn gelijke waarden

opnieuw opgestart, nog eens, maar hetzelfde

Het is een oud toesteltype, sommige apps kunnen hier ook niet op gedownload worden, dus snel een nieuw toestel zoeken, denk ik
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je moet echt de instellingen ingeven die je van Vodafone krijgt. Dus als er bij jou andere dingen staat bij je APN, schrijf ze even op en probeer de juiste APN instelling van Vodafone.

Als het dan niet lukt en je denkt echt een nieuw toestel nodig te hebben dan kan je zeker eens kijken voor een nieuwe. ??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status cris65?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic