Alexgour73

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen data na verlengen/wijzigen abonnement

Goedemorgen,  

 

Gisteren heb ik het abonnement van mijn dochter verlengd en verhoogd. Omdat ze meer gaat gebruiken en haar data op was.. ze heeft nu een unlimited red abonnement. Na dat de bevestiging was ontvangen en in  de Vodafone app te zien was  dat ze nu unlimited red heeft, werkt haar data  nog steeds niet.  Telefoon is aan en uit geweest. Roming aan en uit gezet. 3G symbool staat wel in het scherm. Bellen en sms kan ook. Maar geen data sinds die op was in haar oude abonnement. 

 

Ze is momenteel in het buitenland.

 

enig idee. Wat te doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alexgour73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ze zegt dat het vandaag wel weer werkt. Probleem is dus opgelost. Dank je wel voor de reactie. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Hoi @Alexgour73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ze zit in het buitenland, dan kan het zijn dat ze daar ook nog op het oude abonnement online staat. Bel, of chat even de klantenservice om te vragen of ze haar nummer willen resetten in het buitenland. Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost. Let alleen wel op, in het buitenland is er geen Unlimited gebruik. Kijk hiervoor op de Fair Use Policy pagina van Vodafone. Een Red Unlimited abonnement heeft een onbeperkte databundel in Nederland. Je kunt 40GB per maand in de EU gebruiken. 

Alexgour73
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ze zegt dat het vandaag wel weer werkt. Probleem is dus opgelost. Dank je wel voor de reactie. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic