KeesB86

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Geen contact terug na grove fout vodafone

Hallo,

 

hebben er meer mensen last van gehad van 30 maart (einddatum contract) tot 21 mei niet bereikbaar te zijn? En vervolgens weer bereikbaar te zijn en dan niks meer van vodafone te horen. En als je dan belt ze niks voor je kunnen doen. Tevens liep mijn abonnement maar tot 30 maart en na alle fouten van Vodafone ineens tot 5 mei… zo kom ik nooit van deze waardeloze provider af. (Waar ik al 14 jaar klant ben en als een stuk stront word behandeld)

graag hoor ik van meer ontevreden klanten.

Groetjes Kees 

29 Reacties 29
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Duidelijk :-). De eindconclusie is dus, als ik het goed begrijp, dat alles inmiddels weer goed werkt. Maar je hebt van 30 maart tot 21 mei zonder diensten (behalve het kunnen uitbellen) gezeten. Top dat het in elk geval weer werkt allemaal :-). 
Er zijn vergoedingen voor april en mei gemaakt en zelfs voor de maand Juni ook, zie ik. 
Daarnaast heb je een klacht ingediend en is deze nog in behandeling. Dit kan je in MyVodafone ook terug zien 

Als je hierop klikt kan je aangeven op welke manier je contact wilt. Ik zie er nu staan dat je dat per e-mail wilt. Prima, natuurlijk! maar gezien je het nu steeds hebt over terugbellen ^^. Als je gebeld wilt worden, kan je dit dus aanpassen bij je open klacht die je in MyVodafone hebt staan. 

 

Al met al is er dus niets wat ik kan doen. Want de diensten werken weer, de vergoedingen zijn reeds aangemaakt en de klacht is in behandeling. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dan nu het kopje misgelopen inkomsten en ellende doordat ik geen bereik heb gehad.

in mijn voorgaande bericht heb je al kunnen lezen over de €2040 aan misgelopen uren. Dan hebben we het nog niet gehad over misgelopen klusjes. Maar dan is natuurlijk fictief en kan nooit exact berekend worden. 

Dan de ergste misloop waar geen vergoeding tegenop kan, het door de coronatijd moeten missen van echo’s van je kindje. Die mocht je als vader alleen via FaceTime meekijken ( maar door een foutje van vodafone) waardoor ik dus geen internet had. Niet mogelijk……. dat is een steek in je hart kan ik je vertellen. En dan als “leuk” gebaar stuurt iemand mij als soort compensatie van alle slechte communicatie vanuit jullie een rompertje…. (nu moet ik zeggen dat dit misschien een beetje in het verkeerde keelgat schoot bij mij) maar met dat rompertje heb ik vakkundig me reet afgevegen om het vervolgens weg te gooien. 
 

dan het volgende, mijn naaste omgeving is natuurlijk ook zoals bij iedereen in deze rare tijd van Corona (jullie slogan “wij snappen dat in deze bijzondere tijden iedereen graag verbonden is”) ook voorzien van oudere mensen die graag verbonden met mij zijn. Alleen dit wederom niet mogelijk was door dezelfde voorgaande fout van vodafone. 
 

nu moet ik zeggen dat de telefonische “helpdesk” merendeel gevuld is met studenten en onwetende die niks mogen zeggen en alleen maar een lijstje mogen volgen om tot een oplossing te komen. En als dit dan boven hun pet gaat hun een leidinggevende moeten raadplegen (lees je word in de wacht gezet en ze kunnen weer niks voor je betekenen) . 
 

moet ik verder nog wat toelichten of is het een beetje duidelijk? want er is verder weinig uit te leggen aangezien ik nog altijd nooit fatsoenlijk te woord ben gestaan. En ik zelf alleen maar weet dat ik met een hoop ellende en kutzooi heb gezeten door een foutje van Vodafone. Dus @Lycke Vodafone zeg het maar?

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone  heb er nog een verhaaltje bij getypt en met dit ^^ bereik je bij mij niks! Want zoals ik al vaker zeg en ook als ik bel, dat ik iemand te woord wil staan via de telefoon. Dus die waardeloze klantenservice van jullie vult dat dan weer verkeerd in. 
 

zoals je waarschijnlijk ook terug kan lezen, heb ik al 5x ontbinding van contract aangevraagd maar daar hoor ik niks van. Wil liever vandaag dan morgen van vodafone af zijn. Want niemand neemt het serieus, zelfs jij niet…

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik snap dat je pissig bent. En natuurlijk snap ik je verhaal heel erg goed. Maar ik hoop ook dat je begrijpt dat ik geen tijdmachine voor je kan uitvinden om ervoor te zorgen dat alles wat fout gegaan is terug kunnen draaien. De fout is gemaakt. Dat je zonder dienstne hebt gezeten is (laten we het maar gewoon even zeggen) kut. Dat je hierdoor de echo van je kindje mist is natuurlijk helemaal afschuwelijk en iets wat je niemand toewenst. 

Maar wat gebeurt is is gebeurt. En hoe hard we ook hopen; terugdraaien gaat niet. Dus gaat het nu om een fatsoenlijke oplossing. En daarvoor is een klacht aan gemaakt. En nogmaals; die klacht is nog in behandeling. 
Ik heb niet de mogelijkheden een abonnement te ontbinden. Maar wie weet gaat dit het resultaat/de oplossing van de klacht zijn. Geen idee; want hier houdt de afdeling klachten zich mee bezig. Die dus, zoals gezegd, je klacht in behandeling hebben. 

 

Nogmaals; ik snap je frustratie. En ik ben gewoon eerlijk en leg je uit dat ik je toch echt geen oplossing kan gaan bieden die deze frustratie weg gaat nemen. Sterker nog, ik denk dat het er alleen maar groter van gaat worden. Omdat ik enkel in de herhaling kan vallen.

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja dat is zeker waar, want als je me dan vervolgens gaat zeggen dat weer zo’n cowboy bij de klantenservice contact via de mail aanzet (wat ik trouwens niet kan vinden om te veranderen) dan zakt de moed in de schoenen.

de oplossing voor mij is simpel en heb ik ook aan de telefoon gezegd, alle vergoedingen of bedragen kunnen me gestolen worden. Mijn abonnement kosteloos ontbinden en dat ik met mijn huidige telefoonnummer naar een andere provider kan gaan is de enige vergoeding die mij zal plezieren. Na 14 jaar klant te zijn en zelfs 5 jaar ziggo, zo behandeld te worden is gewoon onacceptabel, dat hoef ik bij mijn klanten niet te flikken dat denk ik dat ik zo werkloos ben. 
 

dus als je me even uitlegt hoe ik de manier van contact zoeken moet veranderen, dan heb je me daarmee iig geholpen. 

nu rest mij alleen de vraag dat ik maandag telefonisch contact heb gehad over deze ontbinding (werd beloofd binnen 5 werkdagen reactie te krijgen)  dat zou vandaag zijn. Ga er vanuit dat ik weer niks hoor vandaag, maar is er een sprankje hoop denk je? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

In je MyVodafone kan je naar het kopje “service”. Daar zie je “mijn vragen en verzoeken”, zoals de screenshot die ik net plaatste. Als je hierop klikt zie je onderstaande: 

Ik zie nergens een belofte op maandag dat er binnen 5 werkdagen contact opgenomen wordt. Ik zie dus alleen dat er een klacht aangemaakt is. 
Je noemt het verzoek tot ontbinding van je contract los van de klacht. Maar dat is natuurlijk hetzelfde verhaal. Ontbinden gaat sowieso niet “zomaar”. Je hebt hier echter een specifieke oorzaak voor, namelijk het verhaal waar nu de klacht voor is aangemaakt. 
 

Tipje; op dezelfde pagina als de screenshot hierboven kan je dus ook informatie toevoegen aan je klacht. Als ik jou was zou ik het verhaal dat je nu hier hebt uitgetypt rechtstreeks daar naartoe kopiëren. Dan is dat in elk geval direct duidelijk ^^. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone  bedankt dan ga ik is even kijken. Want dat moet even aangepast worden. 
 

bedankt zover en soms sorry voor me taalgebruik maar het zit me erg hoog. Ik hou van eerlijkheid en afspraken nakomen. En dat is bij vodafone (niet tegen jou bedoelt) ver te zoeken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Geen punt hoor. Ik snap het ook oprecht wel heel goed. En ik kan me ook gewoon voorstellen dat het complete verhaal een extra nare wending heeft door het missen van de echo van je kindje. 
Ik vind het persoonlijk best lief dat mijn collega een rompertje opstuurde als cadeau en ik weet ook zeker dat dit met de goede bedoelingen gedaan is (maar goed, dat begrijp je zelf vast en zeker ook). Dat dit in het verkeerde keelsgat stuurt is dan weer een gevolg van alles wat er is gebeurd. Ook logisch. 

Dat ik de boot qua oplossingen wat afhield had puur te maken met het feit dat dit niet het juiste pad is (en ik je dus geen valse hoop wilde geven. Zoals je zelf zegt; het heeft genoeg tijd en energie gekost) en dus niets met het niet serieus nemen van je klacht. 

Hoe dan ook; je kunt nu weer een stapje verder en ik heb er absoluut vertrouwen in dat het uiteindelijk allemaal goed gaat aflopen. Ik wens je een heel fijne dag en alvast heel erg veel geluk met het wondertje dat er voor je aan zit te komen 🙂 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo @Lycke Vodafone 

zeker ik begrijp dat de meeste mensen alles doen uit goede bedoelingen ( met meeste bedoel ik dan dat er altijd uitzonderingen op die regel zijn) 

en het is idd zo, dat door alle dingen die ik heb moeten missen, mijn geduld factor ook flink aangetast was. Des al niet te min, zou ik graag door al deze dingen graag weg gaan bij vodafone en hoop dat ze mij dat ook gaan toezeggen. 
 

weet dat dit niet de weg is, alleen soms helpt het wel even om dingen online te zetten, dat wekt vaak sneller reactie op. 
 

Bedankt voor al je reacties en hopelijk niet tot snel ;).

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone,

even ter informatie. Het probleem is nog altijd niet opgelost. Wederom een toezegging gekregen dat ik uiterlijk vrijdag bericht krijg. Maar dat zal wel weer niet. Weet dat dit niet de weg is, maar wilde het je toch even zeggen.

mvg 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic