KeesB86

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Geen contact terug na grove fout vodafone

Hallo,

 

hebben er meer mensen last van gehad van 30 maart (einddatum contract) tot 21 mei niet bereikbaar te zijn? En vervolgens weer bereikbaar te zijn en dan niks meer van vodafone te horen. En als je dan belt ze niks voor je kunnen doen. Tevens liep mijn abonnement maar tot 30 maart en na alle fouten van Vodafone ineens tot 5 mei… zo kom ik nooit van deze waardeloze provider af. (Waar ik al 14 jaar klant ben en als een stuk stront word behandeld)

graag hoor ik van meer ontevreden klanten.

Groetjes Kees 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je gaf aan dat je inmiddels contact gehad had en teruggebeld zou worden. Dan hou ik me er verder buiten :-). We moeten natuurlijk ook niet door elkaar heen gaan werken. 

Zoals gezegd; ik wil je best verder helpen. Maar dan moet ik wel het volledige verhaal weten. Je bellen kan ik helaas niet doen vanuit hier. Ik werk op de Community en help dus ook via de Community. Wil je telefonisch hulp, dan kan je ons bellen. 

Maar goed, er is dus een case aangemaakt? Top. De status en voortgang daarvan kan je in MyVodafone volgen 🙂 

Bekijk in context

29 Reacties 29
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KeesB86 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend dat je hebt ervaren en goed dat je het hier komt melden. Echter, ik denk niet dat het belangrijk is of andere mensen er last van hebben, want waarom zouden die ook per die datum geen Vodafone hebben, maar meer iets wat ze voor je moeten oplossen bij Vodafone. Daar bereik je meer mee. 

De data die je noemt liggen allemaal achter ons en als je toch eind maart geen abonnement meer hebt dan is het toch logisch dat je dan ook niet meer bereikbaar bent? En dat je 1,5 maand niet bereikbaar bent zonder dat je het zelf weet? En begrijp dat je van Vodafone af wilde, had je dan al een contract ergens anders of ga je over? Het is inmiddels half juni en je komt nu met dit verhaal. Wat is nu eigenlijk wat je wil? Wil je per direct weg bij Vodafone of wil je je contract behouden maar dan op een andere manier? Het is niet helemaal duidelijk en misschien kan je hier nog iets meer in vertellen. 

Dit maakt het voor de medewerkers van Vodafone ook iets makkelijker om dan te kunnen reageren en/of te zien wat er nu speelt. Oh ja, vul bij je profitelinstellingen alle gegevens in, dan kan een medewerker gelijk kijken wat er nu aan de hand is en je directer antwoord geven. Wel zo handig en fijn ?

Succes in ieder geval en heb nog even geduld en misschien wil je je verhaal nog iets meer verduidelijken. Oh ja, en vergeet die gegevens niet aan te vullen bij je profielinstellingen

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan het zeker verhelderen, ik had verlengd alleen was deze vast gelopen in het systeem.  En waarom ik er nu pas mee kom is ook makkelijk, ze zouden mij nog bellen vanuit vodafone alleen gebeurd dat ook niet. Ik heb al heel veel contact met vodafone gehad alleen ze doen er geen klote aan. Ik wil graag in contact komen (telefonisch) met diegene die gaat over vergoedingen / ontbindingen van contracten. En dat iemand me een keer uitlegt waarom vodafone me verlengde abonnement die zou ingaan op 30 maart ( wat niet gebeurd is door Vodafone) ineens staat op 5 mei. 
 

maar denk dat het allemaal teveel gevraagd is, want heb van vodafone niks meer vernomen, dat terwijl ik meer als 1,5 maand niet bereikbaar ben geweest. En nu ze me weer kunnen bellen niet de moeite nemen. 
 

mvg Kees 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Oohja en ik weet niet wat je nog meer ingevuld wil zien op me profiel, maar die is volgens mij voldoende aangevuld.

 

mvg kees

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
KeesB86 wrote:

Oohja en ik weet niet wat je nog meer ingevuld wil zien op me profiel, maar die is volgens mij voldoende aangevuld.

 

mvg kees

Ik hoef gelukkig niets te zien, ik werk niet bij Vodafone ??. Dit is meer voor de mensen van Vodafone en die kunnen dan met je mee kijken wat er nu is gebeurd. Vodafone heeft waarschijnlijk vandaag ook gewacht op je antwoord want ik zie dat ze mijn bericht hebben opgelicht dus hebben ze het gelezen. Nu je de gegevens hebt ingevuld, wat je moet invullen staat uitgelegd in deze topic, kan iemand van Vodafone voor je aan de slag. 

Uit ervaring weet ik dat de Vodafone medewerkers die hier op de community zitten, er alles aan doen om je te helpen. Maandag zijn ze weer hier online en dan kijken ze met je mee. Dus eerst maar even lekker genieten van het mooie weekend weer. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn ervaring tot nu toe met vodafone, is dat ik er 14 jaar zonder problemen mee heb kunnen leven. Maar nu ik er een keer iets negatiefs mee ervaar, het een waardeloos bedrijf is...en dat is nog zacht uitgedrukt 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
KeesB86 wrote:

Mijn ervaring tot nu toe met vodafone, is dat ik er 14 jaar zonder problemen mee heb kunnen leven. Maar nu ik er een keer iets negatiefs mee ervaar, het een waardeloos bedrijf is...en dat is nog zacht uitgedrukt 

Om nu niet gelijk voor Vodafone op te komen, dit is wel bij veel bedrijven het geval. Zolang je geen problemen hebt met een product of een dienst, dan is er niets aan de hand. Maar o wee als je een klantenservice nodig hebt en zeker in deze corona tijd. Ik lig al langer dan 2 maanden overhoop met mijn energiemaatschappij en ik kan je zeggen, jaren lang klant en nooit problemen, maar nu dus wel. 

Dat je nu gelijk zegt dat het een waardeloos bedrijf is, is eigenlijk best wel jammer. Begrijp het wel, maar als je al die jaren tevreden bent geweest kan het toch niet zo zijn dat je nu door iets negatiefs niet meer achter Vodafone staat. Maar goed, dat is mijn ervaring ook met mijn energiemaatschappij maar ik zeg niet gelijk dat het bedrijf waardeloos is. Ik geef ze liever nog een kans op mijn probleem op te lossen.

Hoe dan ook, ik zou Vodafone toch een kans geven en heb gezien dat @Lycke Vodafone vandaag aanwezig is en ik hoop dat ze je nog even aanspreekt vandaag. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Klopt zeker, maar had na 14 jaar wel een fatsoenlijkere behandeling verwacht. Bij mij is recht recht en krom is krom. Zodra ze beloven mij te bellen en je hoort niks vind ik het belachelijk. Afspraken na komen is erg belangrijk. Heb inmiddels ziggo al opgezegd door dit voorval en hoop dat vodafone reactie geeft op het ontbinden van mijn contract zodat ik met me huidige nummer kan overstappen. We hebben meerdere abonnementen van vodafone die dankzij de laksheid en de omgang met ons probleem ook niet meer verlengd gaan worden. Allemaal mede door de loze beloftes. Hoop dat na mijn telefonische contact van bijna 1 uur gisteren er eindelijk een uitkomst komt. Ze zouden me vandaag voor 2 uur iets laten horen, maar ben bang dat het weer een van de loze beloftes gaat worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KeesB86 . welkom hier. 

Hoewel de reden van je komst natuurlijk minder is :-(. Er is het een en ander mis gegaan en als ik je zo goed begrijp is vooral het feit dat er zoveel onduidelijkheid is, hetgene wat het meeste steekt. Dat problemen voorkomen is natuurlijk al niet fijn, maar dat je je vervolgens genegeerd voelt in het vinden van een oplossing is absoluut niet hoe we hiermee om zouden moeten gaan.

Nu zou ik natuurlijk graag helpen, het hele verhaal verduidelijken en meteen ook met een passende oplossing komen. Maar, ik ga maar gewoon even heel eerlijk zijn, dat lukt me op dit moment niet. Om de doodsimpele reden dat ik niet toegang heb tot alle systemen en mijn collega's die me hierbij moeten helpen niet in het weekend werken. 

Dus hoe graag ik ook wil; op dit moment heb ik je weinig te bieden. Wel wil ik hier maandag natuurlijk graag voor je achter aan. 
Ook begrijp ik inmiddels dat er gister dus aangegeven is dat je vandaag nog iets zou horen? Dat hier weinig vertrouwen in is na alles wat er gebeurd is, begrijp ik ook. Hou je ons op de hoogte van eventueel contact? 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo @Lycke Vodafone 

nou er is vooral onduidelijkheid over waarom er niemand fatsoenlijk contact opneemt vanuit vodafone.  Had ook niet verwacht dat er vandaag een oplossing zou komen, aangezien dat al 3 maanden niet zo is. 
 

ja klopt ze zouden me vandaag iets laten horen, maar ga er niet vanuit. Mocht ik iets horen, dan laat ik het hier wel weten.

heb ook al aangegeven dat ik het geen probleem zou vinden, om een keer ergens op de koffie te gaan om het een keer face to face te bespreken ipv telefonisch of mail etc. 
 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

zoals verwacht weer niks gehoord van vodafone, maar daar hield ik al rekening mee aangezien het continue al waardeloos is.

wanneer is ontbinding van een contract kosteloos te regelen? Ben liever vodafone kwijt dan rijk.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KeesB86 . 

Ik ben er samen met mijn collega ingedoken. Ik moet zeggen, met de informatie die je hier met ons gedeeld hebt, is het volledige verhaal nog niet helemaal duidelijk voor ons. 
Wat ik wel zie is dat er niet zozeer iets fout gegaan lijkt met het verlengen, maar met de activatie van de simkaart. Als ik jou goed begrijp heb je hierdoor 1,5 maand zonder diensten gezeten? Voor de duidelijkheid; alles werkt nu wel? 
De einddatum van je contract was 6 april 2020. Deze staat nu op 5 mei 2021 omdat het nieuwe abonnement op 6 mei 2020 ingegaan is. 

 

Ik wil best kijken naar de mogelijkheden om je einddatum aan te passen (maar dan moet ik wel even een volledig verhaal van wat er nu precies allemaal aan de hand is/was) en een creditering te maken. Maar je geeft nu aan dat je je abonnement helemaal zou willen opzeggen. En heel eerlijk; daar kan ik je sowieso niet bij helpen. In dit geval is het denk ik de beste/kortste klap om een officiele klacht in te dienen die dan ook door de afdeling klachten wordt opgepakt en afgehandeld. Je kunt dat op deze site doen. Mijn advies is dus wel om het verhaal volledig te geven, zodat ze daar ook echt begrijpen wat er aan de hand is en daarop een oplossing/tegemoetkoming kunnen baseren. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

 

mijn telefoonnummer staat erbij, ik zou zeggen bel me maar voor het hele verhaal. Want me abonnement liep ook echt tot 30 maart.

heb al een klacht ingediend al een hele tijd terug. Maar vodafone is zelf te beroerd contact met mij op de nemen.  Dus hopelijk neem jij de moeite wel!?

 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

net voor de goede vorm maar weer even gebeld, wederom een belofte dat iemand contact met me opneemt van de week. We wachten maar weer af.

mvg Kees

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone

Zoals ik ondertussen van vodafone gewend ben, nog altijd niks gehoord, Ook van jou niet overigens, is dat omdat ook jij van vodafone bent?  maar we wachten af geduldig af,als het goed is, dan is er een case aangemaakt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Je gaf aan dat je inmiddels contact gehad had en teruggebeld zou worden. Dan hou ik me er verder buiten :-). We moeten natuurlijk ook niet door elkaar heen gaan werken. 

Zoals gezegd; ik wil je best verder helpen. Maar dan moet ik wel het volledige verhaal weten. Je bellen kan ik helaas niet doen vanuit hier. Ik werk op de Community en help dus ook via de Community. Wil je telefonisch hulp, dan kan je ons bellen. 

Maar goed, er is dus een case aangemaakt? Top. De status en voortgang daarvan kan je in MyVodafone volgen 🙂 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone  aha dus dat was er gaande, het hele verhaal typen hier was ook erg veel werk geweest, hoop dat vodafone instemt met het verscheuren van me contract, want door de ellende dankzij vodafone ben ik een paar duizend euro misgelopen/heeft mij het gekost. Ga zo maar eens bellen hoe het ervoor staat. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

Zoals verwacht niks gehoord van jullie geweldige klantenservice, is er een mogelijkheid dat jij als vodafone je collega’s aanspoort geen afspraken te maken en vervolgens niet na te komen?en alsnog eindelijk een keer contact op te nemen. 
 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Het enige wat ik in het systeem zie is dat er al verschillende vergoedingen aangemaakt zijn en dat je verhaal nog steeds bij de afdeling klachten ligt. En zo lang je ‘in behandeling” bent bij deze afdeling, kan ik vrijwel niets voor je doen. Ik zie ook niet wie er heeft toegezegd je terug te bellen, dus weet niet wie ik daarop zou moeten aanspreken. 
Wel zie ik dus dat er meerdere vergoedingen aangemaakt zijn. Dit is ook doorgenomen, neem ik aan? 

 

Het blijft lastig; ik snap dat je gefrustreerd raakt wanneer de dingen niet lopen zoals het gezegd is en zoals je verwacht. Maar ik weet nu nog steeds niet wat er aan de hand is, dus ik kan hier echt heel erg weinig mee. Zoals ik ook al zei; ik kan je niet bellen helaas. 

KeesB86
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

klopt vergoedingen als in abonnement niet hoeven te betalen (niet meer als normaal als ik er geen gebruik van kan maken)

ik zal het verhaal kort uitleggen aangezien je telkens terugkomt op dat je het verhaal niet kent.

tijdens black friday werd ik gebeld door vodafone(toen wel), of ik mijn abonnement dat liep tot 30 maart wilde verlengen voor 1 jaar voor een maandbedrag van 16/17 euro. Toen zei ik, aangezien ik tevreden was (met nadruk op was) dat ik dat wel wilde. In december kocht ik toen een nieuwe iPhone en toen heb ik bij Vodafone meteen een nieuwe simkaart besteld(verhaal van de simkaart goocheltruc van vodafone). Toen was er eigenlijk tot 30 maart niks aan de hand (ondertussen alleen vriendin zwanger en de Coronatijd brak aan).

30 maart begon alle ellende, ineens konden mensen me niet meer bellen, mijn internet was weg (lees het super snelle Edge). Dus het komt erop neer dat ik toen ben begonnen met bellen, want dat was het enige wat ik nog kon (terug naar de tijd van een Nokia 3310 alleen dan slechter. Geen snake of inkomende oproepen)

na denk ik ongeveer 24 uur gebeld te hebben met de klantenservice nog altijd geen resultaat ( moet je nagaan 24x85euro per uur= €2040 euro wat het mij kost als ik niet aan het werk kan zijn maar jullie klantenservice voor niks aan de lijn heb) 

Nu dacht ik ineens aan een kennis van ons die verstand heeft van juridische zaken als in contracten etc. Die kennis gedeeld met een cowboy van jullie klantenservice (rond 19/20 mei) en ineens als in hetzelfde wonder als kindje jezus, had ik op Hemelvaartsdag 21mei ineens weer internet en inkomende oproepen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic