De hele straat is niet hoger dan vier verdiepingen. Op 2G kan ik niet snel genoeg van internet(diensten) gebruik maken, daarvoor heb ik ook geen peperduur abonnement en een Iphone 4gs. Ons hele zakelijk systeem is ingericht op gebruik van Apple producten (syncen van agenda's en contacten met het bedrijf, icloud, etc etc) een andere telefoon is dus geen optie (bovendien heb ik deze net 4 weken) en lijkt me evenmin de juiste oplossing.
En let op: BINNEN heb ik UBERHAUPT geen bereik, de verbinding valt constant weg. Zelfs bij het raam en zelfs buiten. Ik moet tot aan de ANDERE KANT van de straat lopen voor ik bereik heb. Ik sta, met andere woorden, savonds vaak buiten te bellen (gisteravond bv heel fijn in de regen omdat ik anders een klant niet te woord kon staan),
Maar een oplossing van Vodafone komt er niet. Geen reactie, niets. Een ouderwets woordt schiet me te binnen: ronduit stuitend, zeker omdat dit een zakelijk abonnement betreft en dat heb ik met redenen.
Klantenservice gaf aan dat hier een Femtocell voor geboden wordt (voor zakelijke klanten voor nu) maar die zijn 'net' uitverkocht.