stanwijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsmail na een week

Hallo,
 
Na veel gezever bij een andere provider heb ik vorige week besloten om over te stappen naae vodafone. Ik heb gebeld naar de klantenservice om daar een S4 te bestellen met een abbonement.
Omdat mijn nummer van de vorige provider mee zou gaan naar vodafone zei de medewerker dat het een paar dagen zou duren voordat ik een bevestigingsmail zou krijgen.
 
Nu een week later heb ik van vodafone nog geen mail ontvangen. Wel heb ik van mijn vorige provider een bevestiging gekregen van de contractovername en ik krijg al wel reclame mail van vodafone op mn mail ineens.
 
Is er iets fout gegaan bij het bestellen of moet ik gewoon geduld hebben?
 
Alvast bedankt!
 
Stan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Stan,

Welkom op ons forum! Het is inderdaad vreemd dat je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Normaal zou je deze binnen 24 uur moeten ontvangen. Helaas is het forum niet de juiste plek om dit voor je na te kijken. Voor vragen waarbij we je gegevens nodig hebben kun je ons het beste benaderen via 1201, Facebook of Twitter. Kijk ook eens op deze site voor alle contactmogelijkheden.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Stan,

Welkom op ons forum! Het is inderdaad vreemd dat je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Normaal zou je deze binnen 24 uur moeten ontvangen. Helaas is het forum niet de juiste plek om dit voor je na te kijken. Voor vragen waarbij we je gegevens nodig hebben kun je ons het beste benaderen via 1201, Facebook of Twitter. Kijk ook eens op deze site voor alle contactmogelijkheden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic