markvandijk

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigingsmail bij verlenging via superdeal

Hallo,
 
afgelopen zondag heb ik via vodafone superdeal een bestelling gedaan voor een verlenging van mijn abonnement. Nu is het echter al 3 dagen laten en heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. Graag zou ik er achter willen komen of mijn bestelling is aangekomen voordat ik het opnieuw probeer, aangezien ik niet met een dubbel abonnement wil zittten. Het afronden van de bestelling vond ik namelijk vrij abrupt gaan. Ik heb het menu gevolgd, ingelogd met myvodafone en alles was al ingevuld. Drukken op bestellen en ik zat weer op de homepage. Hoe kan ik er nu dus achter komen of de bestelling al is aangekomen?
 
Groeten,
Mark van Dijk
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Net met superdeal gebeld. Snap nog niet hoe die connectie vodafone-superdeal zit. Er werd namelijk opgenomen als klantenservice vodafone, maargoed. Er is niks besteld. Ik denk dat ik nog even rustig ga nadenken over welk abonnement ik precies wil. Nog bedankt voor de extra informatie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mark, welkom op het forum. Goed dat je het even checkt.

Voor vragen over een bestelling hebben we het gratis nummer 0800 0560
Hoe het keuze-menu precies in elkaar zit en wat de openingstijden zijn vind je hier op onze website.

Mijn collega's daar kunnen voor je uitzoeken of de order nou wel of niet doorgekomen is 🙂
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld en kreeg het volgende antwoord:
 
ik kan alleen nog het abonnement zien die je nu hebt. Er is bij ons nog niks doorgekomen, maar vodafone superdeal is eigenlijk een derde partij. Dit betekent dat zij zelf een bevestigingsmail maken en dan de bestelling bij ons doorgeven. Ik zou voor de zekerheid maar even met hun contact opnemen voordat je opnieuw gaat bestellen.
 
Volgende vraag dus: Als het fout gaat, is het dan makkelijk om een order te annuleren/ niet te accepteren zodat ik maar een mobiel + 1 abonnement hou??
 
Ik zal ondertussen proberen contact op te nemen met superdeal, maar verwacht daar eigenlijk niet zo veel van.
 
Mark
 
Trouwensnog bedankt voor het welkom heten en het snelle antwoord
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mark, probeer inderdaad nog even contact met SuperDeal op te nemen. Mocht er iets niet kloppen kun je je order gemakkelijk annuleren door het toestel aan de deur te weigeren. Op die manier wordt je verlenging geannuleerd.
markvandijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Net met superdeal gebeld. Snap nog niet hoe die connectie vodafone-superdeal zit. Er werd namelijk opgenomen als klantenservice vodafone, maargoed. Er is niks besteld. Ik denk dat ik nog even rustig ga nadenken over welk abonnement ik precies wil. Nog bedankt voor de extra informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic