wesley85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestiging na aanpassen Email

Goedendag, ik heb gisteren ochtend mijn abonnement verlengd en daarbij een toestel aangevraagd.Nu had ik mijn oude email als contactpunt ingevoerd om bestelling te volgen.Dit heb ik gisteren direct aan laten passen via de chat, alleen heb ik nu nog steeds geen orderbevestiging ontvangen En kan ik mijn bestelling niet volgen.

wat nu?

Hopend op een passend antwoord
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @wesley85 ,

Oei! Je kunt dan even opnieuw contact opnemen met de klantenservice en vragen of zij even opnieuw en mail kunnen sturen naar je nieuwe mail adres, www.vodafone.nl/support/contact/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic