eval

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen berichtenservice sinds laatste BB update? Help!

Toen vorige week gewerkt werd aan een oplossing voor de massale blackberry storing, ontving ik een update.
Omdat ik er van uit ging dat dit een (mogelijke) oplossing voor alle problemen was, heb ik de update geïnstalleerd.
 
In eerste instantie beschikte ik ineens over een extra pictogram in het menu, 'e-mail' (naast het pictogram voor andere berichten zoals gemiste oproepen, Whatsapp en Ping). Maar al snel was dit pictogram verdwenen.
 
Er van uit gaand dat ik mijn e-mail nu weer gewoon ontvang onder het pictogram 'berichten' heb ik mij geen zorgen gemaakt. Maar helaas, blijkt dat mijn e-mail helemaal niet binnen komt op mijn telefoon!
 
Het is ook niet mogelijk om dit in te stellen.
Indien ik de installatiewizzard open, en e-mail kies, kan er een keuze gemaakt worden tussen een privé en zakelijk account.
Daarna gaat het mis. Ik kan geen keuze selecteren (reageert gewoon niet). Als ik dat terug wil naar het menu (knop 'vorige) krijg ik een melding dat ik de installatie wizzard ga afsluiten en hier altijd weer naar terug kan via het menu. Helaas is dit niet het geval.
Ik kan kiezen voor de optie 'Afsluiten'. dan gebeurt er NIETS (beeld blijft wederom het zelfde, maar staat nu helemaal bevroren. De enige optie die ik nog heb is het verwijderen van de batterij), of 'Annuleren' (dan blijf ik in de Installatie wizzard).
 
Bovendien, indien ik een oproep mis en wil bekijken, of een e-mail wil opstellen. krijg ik de volgende melding: Geen berichtenservice geconfigureerd. U wordt omgeleid naar de Installatiewizzard om uw e-mailaccount in te stellen. (Ok/Annuleren. indien ik Ok kies gebeurt exact het zelfde).
 
Daarbij, kan ik geen MMS meer verzenden. Als ik bekijk waarom dit niet verzonden wordt krijg ik de melding: 'service niet geactiveerd op het netwerk' .
 
Ik vind dit allemaal behoorlijk storend.
 
Hoe kan ik dit oplossen? Kan ik de update opnieuw installeren of ongedaan maken?
 
4 Reacties 4
eval
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het wordt erger...
 
Ik kan nu in de installatiewizzard het pictogram voor het instellen van e-mail niet meer selecteren.
Als ik dan de 'terug knop' wil gebruiken loopt de telefoon wederom vast op 'afsluiten'.
 
Pedro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
 
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Is er al een oplossing gegeven?
 
Alvast dank voor de reactie
 
P
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Pedro,

Bovenstaande probleem betwijfel ik, deze topic was gerelateerd aan de grote Blackberry storing van RIM. Kun je voor mij de volgende informatie aanvullen:

  • Welke Blackberry?
  • Abonnement/Prepaid?
  • Hoe lang heb je het al?
Ik verwijs je ook naar de Huisregels voor de Blackberry Board voor toekomstige topics.

Alvast bedankt!

DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Misschien is een battery pull al genoeg 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic