Vrager

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Hallo ik heb een nieuwe simonly van Vodafone maar ik heb geen bereik/geen service hoe komt Dat?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Ik neem aan dat je ook een nieuwe simkaart hebt gekregen. Deze in het toestel hebt gestopt maar nog niet geactiveerd. Deze kun je laten activeren bij de klantenservice via de chat of via de tel. Zorg er wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt. Deze kun je terug vinden op my Vodafone of een factuur.
Vrager
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij staat al op actief zei de klantenservice. Toen zeiden ze dat ik de simkaart opnieuw erin moest dien en een kwartier wachten maar het doet nog steeds niks
Vrager
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen bereik na 2 dagen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je echt aan om toch opnieuw contact op te nemen met de klantenservice hierover zodat zij kunnen uitzoeken waar het mis gaat. Houdt er rekening mee dat het officiële traject van een activatie 48 uur kan duren.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Vrager,

Lastig dat de simkaart niet mee wilde werken 😞 Werkt het inmiddels allemaal wel naar behoren?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic