Stephanie0711

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Ik heb sinds een aantal dagen nergens meer bereik met mijn toestel. Mijn batterij is nu ook ineens vliegensvlug leeg en dit gebeurde van de een op de andere dag. Als ik de batterij er uithaal en weer indoe heeft hij een paar minuten bereik en dan weer ineens niet meer. Wat is er aan de hand? Ik heb een abonnement dus ik kan niet bepaald een nieuwe simkaart kopen...:s
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Stephanie,

Het lijkt me inderdaad vervelend wanneer je ineens geen bereik meer hebt en dan ook nog de batterij zo snel leeg is. Heb je dit probleem op een bepaalde postcode? Wat gebeurt er wanneer je 3G op je telefoon uitzet? Je kunt voor de zekerheid ook testen of het aan je simkaart ligt of aan de telefoon zelf ligt. Haal hiervoor eens de simkaart uit je telefoon en zet je telefoon opnieuw aan. Is de batterij dan ook zo snel leeg? Dan is er waarschijnlijk iets aan de hand met je telefoon. Je kunt in dat geval hier terugvinden hoe je je telefoon kunt laten repareren.

Mocht het probleem niet te maken hebben met je telefoon, plaatst je simkaart dan eens in een andere telefoon. Heb je dan ook problemen? Dan kan de simkaart het snelst worden vervangen in een van onze winkels. Kijk voor de dichtstbijzijnde winkel eens op deze website. Ik hoop dat deze problemen gauw worden verholpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic