Sawih01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Ik kan al de hele dag niet bellen
Het gaat van geen service naar Vodafone nl wil ik bellen gaat hij niet over óf de beller hoort mij niet.
Telefoon al uitgeschakeld
Sim in andere telefoon gedaan
Raar ik krijg af en toe wel een SMs dat iemand mij probeert te bellen
Beller krijgt direct voicemail bij mij gaat hij niet eens over.
Zet ik op automatisch zoeken naar provider heb ik even bereik direct er achteraan geen netwerk gevonden
Mijn man heeft precies hetzelfde probleem. Alleen hij was net buitenshuis en toen deed hij het wel.

Kortom ik zit al op Twitter met Vodafone maar daar zegt men dat er geen storing is??

Wij hebben een zakelijk abonnement super vervelend dat je niet bereikbaar bent!

Bovenstaand is voor mij duidelijk een storing aan het netwerk niet aan onze telefoons of simkaarten dat zou wel erg sterk zijn
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Sawih01,

Dat is uiteraard lastig. Dat we geen storing kunnen zien wil niet zeggen dat er ook daadwerkelijk niets aan de hand is. Echter worden de meeste storingen automatisch opgemerkt en op het Forum geplaatst. Het netwerk wordt 24/7 in de gaten gehouden. Daarnaast wordt gekeken of we meer klachten hebben ontvangen, zodra dit het geval is hebben we meer zekerheid dat er daadwerkelijk iets mis is en kunnen we de nodige maatregelingen treffen.

Ik neem aan dat je nog in gesprek bent via Twitter? Er wordt uiteraard eerst nagekeken of er iets bekend is, wanneer dit niet het geval is worden standaard testen doorgelopen. Wanneer dit geen resultaat oplevert kan er nog een melding worden gemaakt bij onze technici. Via het Forum is dit niet mogelijk, maar via Twitter is dit wel een optie.
Sawih01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de site alle storingen Vodafone zijn in mijn regio 21 meldingen gedaan. Waarom ze dit niet doen via social media geen idee. Is voor ons een zeer lastig probleem
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Sawih01, is het probleem ondertussen verholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic