Monique29

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik

Sinds een paar week heb ik geen bereik meer, heel af en toe heb ik op een aantal plaatsen wel bereik. Er staat nu standaard een rondje met een schuine streep erdoor bovenaan mijn scherm.

De simkaart werkt wel in een andere telefoon, even uitzetten helpt niet. De telefoon komt net van een reparatie, maar dat heeft dit probleem niet verholpen.
Volgens de meldingen over storingen is hier niets aan de hand ( postcode 9945)..

Valt er iets aan te doen? Want het is erg lastig om niet te kunnen bellen/ gebeld te kunnen worden & niet op internet te kunnen, buiten wifi om.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Monique29 ,


Werkt het 2G netwerk wel gewoon als je deze hierop zet? En anders eens het volgende Topic door te lezen, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

Staan alle APN instellingen goed en heb je deze al eens geprobeerd opnieuw te installeren?

We horen graag van je terug.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Heel af en toe op een aantal andere plaatsen wel?

Is het mogelijk om even langs een Vodafone-winkel te gaan ermee? Zij kunnen evt. een nieuwe simkaart geven wat het probleem zou kunnen oplossen.

Kan helaas vanalles zijn, inderdaad ook een toesteldefect. In de winkel kunnen ze je waarschijnlijk beter verderhelpen dan hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic