sezwho

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Geen bereik zowel op kantoor als thuis situatie!

Vanaf de start van mijn abonnement steeds slechte dekking gehad. Hiervan een jaar geleden al melding gemaakt. De reactie van Vodafone was dat dit kwam door de overgang naar een nieuw 4 g netwerk. Ikm had hiervoor wel begrip en aangeien ik vaak op een andere lokatie moest zijn waar de dekking wel goed was heb ik het hierbij maar gelaten. Nu is de situatie dermate slecht dat ik geen fatsoenlijke uitgaande en inkomende gesprekken meer kan voeren. Ik heb dit kenbaar gemaakt bij Vodafone via Facebook. Echter krijg ik hier geen reactie meer op. Ook heb ik naar jawel 23 mislukte pogingen telefonisch contact gehad met Vodafone. Zij geven aan dat er een onderzoek gestart gaat worden. Probleem is alleen dat ik dan wel even geduld moet hebben. En ondertussen ontvang ik wel de melding of ik mijn factuur wil voldoen daar hebben ze dus geen geduld mee. Ik wil graag per direct een oplossing en als die niet voorhanden is dan moet Vodafone mijn abonnement kosteloos ontbinden. Verder heb ik al een nieuwe simkaart gehad, mijn sim getest in een iphone 4, lumia 920 en blackberry z 10. Met al deze toestellen ervaar ik dezelfde problemen net als met mijn xperia z. Wanneer ik 4 g gebruik ehb ik bijna geen dekkking en soms een rood kruis. Met 2/3 G een aantal streepjes en als ik overschakel op het gsm netwerk dan heb ik vol bereik. Maar het probleem is dat in al die situaties ik nog niet kan bellen en gebeld worden.

Graag hoop ik dat er in dit forum serieus met mijn klacht wordt omgegaan en niet alleen de melding dat Vodafone het vervelend voor mij vindt.

Graag per direkt een oplossing!!!
16 Reacties 16
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @sezwho
Uiteraard is het erg vervelend. Dat staat als een paal boven water.
Ik wil je graag helpen via het Forum. Maar, misschien lees ik niet goed, ik kan niet ontdekken waar je deze problemen precies ervaart. Heb je een postcode voor me?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @sezwho

Ik ben geen vodafone medewerker dus ik kan alleen advies geven. Bij het aflsuiten van een contract staat geen enkele telefoon provider garant dat u overal bereik heeft, wel kan u op de dekkingskaart kijken waar u wel en geen bereikt heeft. Heeft u op andere locaties wel bereik, dan functioneren u telefoon en simkaart naar behoren, dus hoeft u daar geen verdere stappen aan te ondernemen.

De enige opties die u heeft om op kantoor een goede dekking te krijgen, is om u baas te vragen een femocell te installeren. Hierdoor garandeerd u baas een optimale vodafone 3G dekking op uw kantoor.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dekkingskaart geeft voldoende dekking aan. Weg vallen van de verbinding gebeurt op meerdere locaties.
De femocell ben ik mee bekend maar dat is dus geen oplossing.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Postcode 5551 cw.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi @sezwho,

Er zijn op dit moment werkzaamheden op jouw locatie waardoor je hinder kunt ondervinden. Uiteindelijk zal de dekking hierdoor beter worden. Komende week verwachten we hiermee klaar te zijn. Zie voor meer updates dit topic.

Bedankt voor het geduld en begrip in ieder geval.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Nou ik heb hier geen begrip voor. Deze reactie heb ik al meerdere keren ontvangen. Feit blijft dat ik al een jaar problemen heb. Duits jullie werkzaam heden duren wel erg lang. Ik wil gewoon een oplossing. Ook zou het fijn zijn als vodafone de klacht serieus zou nemen. Dus geen standaard onzin reacties.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @sezwho ,

Even ter aanduiding, geen provider kan je binnenhuis of in en kantoor garantie geven op bereik. Zowel met 2G, 3G en met 4G is het zo dat je genoeg bereik moet hebben om 4G te behalen dan werkt deze normaal prima.

Ik vindt je situatie wel erg vervelend. Zoals @Serkan zij zijn er werkzaamheden aan de gang waardoor je hinder kunt lopen, en hopelijk is het probleem hierna opgelost!

Via de klantenservice kun je verder terecht voor enige klachten zodat zij ook je gegevens er even kunnen bijhalen.
Mawijnen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd !!
Mawijnen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd sezwho
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@sezwho
 
waarom is de femocell geen oplossing?
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Klacht al vanaf 19 april. Nog steeds ellende. Meerdere toezeggingen gehad van Vodafone dat er een onderzoek gedaan zou worden. Dit zou maximaal 7 dagen duren. Hierop geen enkele terugkoppeling ontvangen. Alleen maar gebeld door de klanten service waarbij ze aangeven de situatie vervelend te vinden. Maar geen oplossing en ook geen indicatie hoe het nu verder gaat. Wel het advies om mijn rekeningen gewoon te blijven betalen. Dit terwijl vodafone geen fatsoenlijke diensten levert. Hierbij raad ik dus iedereen aan om geen zaken te doen met Vodafone want incasseren kunnen ze maar helpen bij klachten lukt ze niet.

Vodafone zou zich moeten schamen!!!!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er is een mast afgebroken. Hierdoor zijn de problemen ontstaan. Hij wordt zo snel mogelijk vervangen.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vodafone blijft liegen. Nu werkt een mast afgebroken. Ik kan nog steeds niet bellen al meer dan een week. Er zou een onderzoek gestart zijn maar hoor hier niets over. Als een mast ik afgebroken ik dat jullie probleem. Ook telefonisch ik de klantenservice niet bereikbaar. Wat zijn jullie een zwaar kloten bedrijf. Schandalig en wel facturen innen maar geen diensten. Mensen op dit forum doe aub geen zaken met Vodafone. Een grote oplichters bende.
sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
De mast staat vlak bij. Splinternieuw zoals ook al door meedere vodafone medewerkers in bevestigd. Situatie in gewoon lachwekkend aan het worden. Misschien in er iemand binnen de Vodafone organisatie die haar verantwoordelijkheid kan nemen. Gewoon even bellen zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik neem aan dat vodafone kan bellen of hebben jullie ook geen bereik.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Meerdere berichten sturen wordt als spam gezien, ik verwijder de niet relevante berichtjes.
Ik heb om een update gevraagd over de situatie. Als we die hebben zal deze in onderstaand topic vermeld worden:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Netwerkproblemen-Valkenswaard/td-p/150577

sezwho
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Had ik maar zo veel bereik als kudo s
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic