MvdMaas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik postcode 3281

Ook ik heb al een aantal dagen dezelfde klachten. Geen internet en bellen mogelijk. In het begin lukte het nog wel om de telefoon opnieuw op te starten maar ook dat heeft geen zin meer. Ook de batterij is na een halve dag niet gebruikt te hebben leeg... Op internet geen melding van een storing te vinden.
4 Reacties 4
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hoi MvdMaas, welkom op het Vodafone forum. Bij ons is er geen storing bekend in die regio. Heb je je toestel al eens ingesteld op 2G in plaats van 3G? Hoe is de dekking als je het toestel instelt op 2G?
MvdMaas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry Jochen maar zoals in vele berichten hier onder beschreven heeft het niets te maken met 2g of 3g. Er zit gewoon een fout bij Vodafone. 3g moet toch gewoon werken? Ik kom dagelijks in Rotterdam daar zou het 3g toch prima moeten werken?!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Zijn er meerdere klanten die er last van hebben op die specifieke locatie? Het kan een tijdelijk probleem zijn waardoor 3G niet werkt. Vandaar het advies om het 2G (GPRS) netwerk te gebruiken.
King006

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik val even binnen in dit topic 😉

Helaas moet ik de topic starter gelijk geven omtrent de dekking in postcode gebied 3281.
De dekking van Vodafone is gewoon zeer slecht.
 
Deze problemen spelen al sinds 2010.
Ik ben half postcodegebied 3281 doorgelopen tijdens een gesprek met de netwerk afdeling, het probleem lag aan de mast.
 
Gelukkig mocht ik toen kosteloos opzeggen!  zit nu bij T-Mobile met uitstekende dekking.
 
Maar het probleem is dat er verschillende kennissen/vrienden langskomen met Vodafone, deze klagen allemaal over de belabberde dekking.

Wanneer gaat Vodafone de dekking verbeteren?
Hier in de woonkamer is zowel 2G als 3G slecht. (3G werkt niet eens in de woonkamer)
2G geeft 0 tot 2 strepen, soms zelfs ''geen service''
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic