Tongerenr

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op postcode 3206SH Spijkenisse

Al enige weken zowel met mijn zakelijk vodafone abonnement als met mijn prive abonnement geen to slecht bereik, maar sinds gisteren helemaal geen bereik meer. Het wordt nu echt tijd dat hier een serieus naar wordt gekeken. Voor die tijd, zeg een maand geleden is het bereik altijd uitstekend geweest dus er moet iets gebeurd zijn
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Tongerenr,

In Spijkenisse is er een tijd terug een mast afgebroken in postcodegebied 3207. Hierdoor kun je in de regio last hebben van overbelasting. Er komt een nieuwe mast, maar het is nog niet duidelijk wanneer deze volledig functioneel is. Op dit moment kan ik je eigenlijk alleen adviseren om het af te wachten. Wij hebben geen mogelijkheid om dit proces te versnellen.
Makapia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onacceptabel antwoord vind ik dit. Ik stuur een paar dsgen geleden een tweet met de vraag of er soms iets is omdat de connectie uiterst onstabiel is. Nee, hoor..... niets aan de hand, ik moest mijn telefoon updaten en even de sim in een ander toestel proberen. Ik dacht nog dat ik misschien iets verkeerd deed, dus vooruit . Ik doe wat er word gezegd.
Nu lees ik hier dat er een paal is afgebroken. Daar breekt mijn klomp van. En dan weten jullie ook nog niet wanneer we hier weer goed bereikbaar zijn? Sorry hoor, maar dit vind ik echt niet kunnen.
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Makapia schreef:
Onacceptabel antwoord vind ik dit. Ik stuur een paar dsgen geleden een tweet met de vraag of er soms iets is omdat de connectie uiterst onstabiel is. Nee, hoor..... niets aan de hand, ik moest mijn telefoon updaten en even de sim in een ander toestel proberen. Ik dacht nog dat ik misschien iets verkeerd deed, dus vooruit . Ik doe wat er word gezegd.
Nu lees ik hier dat er een paal is afgebroken. Daar breekt mijn klomp van. En dan weten jullie ook nog niet wanneer we hier weer goed bereikbaar zijn? Sorry hoor, maar dit vind ik echt niet kunnen.

Hey Makapia,

Het zou kunnen dat dat op dat moment nog niet bij ons bekend was. Dat is op het moment in ieder geval de enige verklaring die ik zou kunnen bedenken. Ik zie in ieder geval wel dat er momenteel werkzaamheden plaatsvinden in Spijkenisse dus er wordt in ieder geval aan gewerkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic