Hansvanrooij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik op kantoor

Beste Vodafone,

Bijgaand wil ik graag ( niet echt graag natuurlijk ) aangeven dat ik bij mij op kantoor geen bereik heb met mijn huidig Vodafone abonnement. Ik ben sinds ongeveer twee maanden in bezit van dit abonnement. Spraakverbindingen kunnen vaak niet worden opgezet, of een gesprek valt weg tijdens het bellen. Ook merk ik regelmatig gesprekken gemist te hebben terwijl ik gewoon in de lucht ben. Als ik dan buitenstap ontvang ik voice-mailberichten. Erg vervelend daar dit een plek is waar ik natuurlijk vaak ben. Een vodafone repeater heb ik ook al geprobeerd, echter heeft die ook geen tot weinig bereik. Hoe kunnen jullie dot oplossen?

Met vriendelijke groet,

Hans van Rooij
4 Reacties 4
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hansvanrooij , jammer om te lezen dat je problemen hebt met het bereik. Ik kan me voorstellen dat je op kantoor ook graag bereikbaar bent. Ik raad dan ook aan om dit aan te kaarten bij onze Network Crew. Zij kunnen dan onderzoek voor je doen naar het bereik op de betreffende postcode. Doorloop hiervoor de Network Check op onze website. Dit kan via de volgende link: Klik hier.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, topic wordt binnen 48 uur gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic