mukje1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik met prepaid in Dubai

HELP!
Ik heb geen netwerk in Dubai. Handmatig netwerk zoeken heeft niets opgeleverd. De klantenservice krijg ik ook niet te pakken op 0654500100. Wat te doen? Dank alvast!
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @mukje1977
We werken in Dubai samen met de volgende operators:
Du
Etisalat
Het maakt hierbij niet uit of je prepaid of abonnement gebruikt. Mocht je met onze klantenservice willen bellen, dan kan dat via +31 6 54 500 100.

Ervan uit gaande dat je bereik hebt, dan zijn dit de tarieven die in Dubai van kracht zijn:
Bellen € 2.34 /minGebeld worden € 1.88 /minSms versturen € 0.56 /smsSms ontvangengratisInternetten € 9.10 /MB Er zijn geen voordeelbundels te combineren met Prepaid voor de Verenigde Arabische Emiraten.Gr. Per
mukje1977
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je bericht en de moeite!
De oplossing zit' m alleen niet in bovenstaande. Uiteindelijk was mijn prepaid toestel niet ok. Het toestel kon geen contact maken. Te weinig frequenties?! En dat voor een Samsung model: GTS6310N. Had ik achteraf gezien moeten navragen voordat ik ging, maar ging er vanuit dat het zo werken.
Groeten
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Die Samsung zou het gewoon moeten doen in Dubai, zowel op 2G als 3G. Wel kan het zo zijn dat er een simlock op zit en je dus geen andere simkaart erin kunt doen.

Met een Vodafone-sim zou het wel gewoon moeten werken eigenlijk, via zowel du als Etisalat. Raar dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic