Tomodovodoo

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik met mijn BloX in Griekenland, Kriopigi

Laat ik gelijk met mijn probleem starten, ik hoor in Griekenland data te hebben met mijn Online Only BloX van 1gb 4g (terwijl ik altijd 3g heb.) Maar ik heb op dit moment data maar geen bereik! Ik heb als ik chrome wil starten geen fout melding maar dat het te lang duurt. Dit gebeurt mij alleen met heel slecht internet en ik heb ook maar 0 bakjes. Ik heb tevens de storing check gedaan maar ik hoor hier gewoon Internet te hebben. Graag uitleg en oplossing.

Groet Tom
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Tomodovodoo top dat het je gelukt is! Bedoel je dat je niet verbonden was met het Vodafone netwerk? Volgens mij kun je met je telefoon namelijk niet kiezen voor een verbinding met een specifieke mast in je omgeving. Je kunt natuurlijk het netwerk op 'automatisch selecteren' zetten. Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je hierdoor juist verbinding kreeg met een netwerk waarmee je geen bereik had?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou een moderater deze naar mobiel in het buitenland kunnen plaatsen? Danku
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is verplaatst. Iemand uit onze community zal je topic zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is me gelukt! Ik was niet verbonden met een Vodafone mast waarschijnlijk en ik moest een half uur zoeken voor deze mast. Daarna heb ik gevraagd waarom hij nog steeds niet werkte en ik heb nu roaming aangezet. Hij werkt nu wel. Zou je deze mast als automatisch verbinden kunnen zetten of zoiets, dat zou wel fijn zijn voor andere mensen!

Groet Tom
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Tomodovodoo top dat het je gelukt is! Bedoel je dat je niet verbonden was met het Vodafone netwerk? Volgens mij kun je met je telefoon namelijk niet kiezen voor een verbinding met een specifieke mast in je omgeving. Je kunt natuurlijk het netwerk op 'automatisch selecteren' zetten. Maar uit jouw verhaal begrijp ik dat je hierdoor juist verbinding kreeg met een netwerk waarmee je geen bereik had?
Tomodovodoo
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt, ik was met iets verbonden waar ik eigenlijk niks had. Ik moest netwerken zoeken en town zag ik VODAFONE GR en toen ik hiermee verbonden was, had ik data. Het werkt super goed en is erg snel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Duidelijk. Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost in ieder geval en bedankt voor de terugkoppeling.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic