Liznieborg

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bereik meer

Goedemiddag, zojuist heb ik gelezen dat een ander in omgeving bad nieuweschans problemen had met het bereik. Helaas in ongeving finsterwolde (9684bm) heb ik precies het zelfde. Helaas al een week of drie. Normaliter had ik ook 4G bereik en zo'n 4 á 5 streepjes bereik. Nu zo weinig als 1of niks, hebben jullie daar enigzins meer informatie over? Mijn man heeft precies het zelfde, hij wil graag overstappen als het zo blijft, maar ik zit al járen bij vodafone en zou graag jullie klant willen blijven mocht dit opgelost kunnen worden. In afwachting van uw reactie, Liz Nieborg.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @Liznieborg ,

Heb je al gekeken bij het storings/werkzaamheden board? Staat er misschien iets tussen in de buurt van jou?
Je kunt ook contact opnemen als het probleem langer speelt met de klantenservice dan kan de technische dienst dit verder bekijken omdat dit niet mogelijk is via het forum.
Liznieborg
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedmiddag @SamsungExpert
Zojuist al gekeken bij storingen en/of werkzaamheden, alleen word ik doorgelinkt naar de dekkingskaart van vodafone, daar staat dat we gewoon vol bereik moeten hebben en 4g.. wat ik en mijn man ook hadden. Ik heb vandaag wat gesleuteld bij de apn's zowel handmatig of zoeken op netwerk. Niks mocht batem.. hoe kan het toch dat het sinds drie weken zo slecht is? Bellen wil ik graag maar kan helaas niet bellen zonder bereik.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Inmiddels al goedenavond @Liznieborg ;).

Op vele toestellen is het mogelijk om naar het 2G netwerk te schakelen waardoor je en optimale bel netwerk hebt. Je zou dan de klantenservice kunnen bellen.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Hi@Liznieborg: op die dekkingskaart moet je eerst je postcode invullen en daarna bovenaan klikken op Storingen/Werkzaamheden. Daarna een paar seconden wachten en dan zie je of er storingen zijn in jouw gebied.
Liznieborg
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist op de tab "storingen en werkzaamheden" geklikt op de dekkingskaart.
Helaas kon ik de tab niet zien op mijn telefoon.
Het geeft inderdaad aan dat er een storing is in omgeving 9684BM.
Enigzins een idee hoe lang een storing kan duren?
En mogen jullie zelf ook controleren op postcode als iemand die vermeld in hun topic?
Er wordt steeds aangegeven door jullie zelf te kijken naar de storingen,
Niet dat ik jullie erop aanval, is welliswaar wat klantvriendelijker om het wellicht te checken voor de klant? 🙂
Liefs,
Liznieborg
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ruud, zojuist gevonden op de computer!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic